HOROSKOP: Januar 2020. donosi energetski prasak - Poravnanje Saturna i Plutona

U januaru 2020. doći će do poravnanja Saturna i Plutona i masivni energetski prasak će nas pozdraviti: godina donosi transformaciju! Svet neće biti isti kao pre. Energije se usklađuju kako bi postigle harmoniju na Zemlji. Mi ćemo biti katapultirani gore da bismo dostigli duhovne visine. To se naziva pokret prema svetlu.

Image by PIRO4D from Pixabay 

Postoje mnoge važne prilagodbe koje će se dogoditi sljedeće godine. 2020. će biti vrijeme kada ćemo dobiti poticaj u našim razinama vibracija.

Naša energija će biti kombinirana i mi ćemo biti katapultirani gore da bismo dostigli duhovne visine. To se naziva pokret prema svjetlu. Ali ne može postojati svjetlo bez nekih djelića tame.

2020. ne dolazi da utvrdi tamu oko nas ili u nama. Ona stiže kao način da se uzdignemo iznad te tame.

Za razliku od svjetla, koje je u biti “lagano”, tama je teška. Ako se ne uzdignemo i oslobodimo se, ona će nas držati vezanima. U 2020. godini, trebali bismo sve otpustiti.

Napravimo poteze da budemo doista lagani. 2019. dolazi kao način da nam pomogne u otpuštanju. Trebamo otpustiti veze iz prošlosti. Negativni razgovori nikad ne donose ništa dobro – otpustite to.

Pronađite svoje “svjetlo”. Predajte se ako morate – predajte se sadašnjosti. Zapamtite, prošlost nema vrijednosti i budućnost tek treba stići. Preživjet ćete.

Sve se može dovesti u pitanje. Sve će biti pregledano. Sve što ste znali promijenit će se. 2020. donosi transformaciju. Radi se o promjeni iznutra i promatranju promjena koje se događaju izvana. Svijet neće biti isti kao prije.

Naravno, promjene u 2020. neće se dogoditi iznenada. Radi se o tome da se dosta toga događa unutar nas. Još ne vidimo puni učinak svega, ali u 2020. godini to ćemo uočiti.

Prosinac/decembar 2019. već donose promjene, preispitivanja tko ste i kako se možete transformirati. Tada ćete shvatiti što će se dogoditi s vama na osobnoj i globalnoj razini.

Globalno, događaju se ekonomske i političke promjene u svijetu. Uspjeh i motivacija postat će priča o društvu. Pluton i Saturn donose promjene u poretku, moći i strukturi. Iako je predviđanje teško, to su stvari koje se mogu dogoditi.

Zlouporaba moći će se konačno prozvati. To može biti na bilo koji način, od revolucije do recesije ili rata. Također, zlouporaba moći može biti vezana za mnogo stvari. To bi također moglo značiti promjenu u dinamici moći. Možda, nakon što utvrdimo zlouporabu moći, možemo je ispraviti i riješiti problem.

Učinci će biti dugotrajni i prodrijet će u sljedeću godinu, 2021. Interakcije na razini uzašašća i energije će nas osloboditi rutinskog razmišljanja i dati nam novu perspektivu. Sada možemo prestati utapati se u mraku i doista ustati i posegnuti za svjetlima.

“Ustat ću i sjati ću. Moja duša može biti sada dole, ali uzašašće dolazi. Ja ću nastaviti rasti i otpuštati negativnost koja je prisutna. Priznajem dobro i loše u meni. Živio sam svoj život i napravio sam neke pogreške. Ali život nema početka ni kraja. Radim najbolje što mogu. Biti ću zahvalan za to. Poštovat ću svoj život.”

ATMAPripremila: Suzana Dulčić
Share on Google Plus

Astro sajt: Info

INFOrmacije i saveti za ljude otvorenog duha.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

1 коментара:

  1. sezonski pozdrav svim mojim prijateljima, ja sam Marija Pejčinović Burić, ja sam iz dubrovačke hrvatske, želim podijeliti svoje divno svjedočanstvo o tome kako sam vratila svog muža svog života, želim reći ljudima u svijetu da postoji prava čarolija caster online i moćan je i originalan, Zove se Baba Wale Wiseman. Nedavno mi je pomogao da ponovno uspostavim vezu sa svojim mužem koji me izbacio. Kada sam kontaktirao Wiseman, dao je ljubavnu čaroliju za mene i mog muža koji je rekao da ne ima li ikakve veze sa mnom opet me nazvao i počeo me moliti. Svima koji čitaju ovaj članak i treba im bilo kakva pomoć Wiseman može također ponuditi bilo koju vrstu pomoći poput ponovnog uspostavljanja braka i odnosa, izliječenja svih vrsta bolesti, sudske instance, trudnoće, čarolije, sada smo jako zadovoljni sobom. Wiseman ga tjera da shvati koliko se volimo i trebamo jedni druge. Ovaj je muškarac stvaran i dobar. Također vam može pomoći da popravite svoju narušenu vezu. Vratila sam muža! Bilo je to kao čudo! Bez bračnog savjetovanja i u našem ljubavnom životu to radimo jako dobro. Kontaktirajte ovog sjajnog čovjeka ako imate problema sa trajnim rješenjem
    putem e-maila: doctorosagiede75@gmail.com
    WhatsApp: +2349014523836
    Viber: +2349014523836

    ОдговориИзбриши