NAUČITE OD PROFESIONALACA: 20 najboljih filmskih rečenica svih vremena za muvanje

Naučite od (holivudskih) profesionalaca kako se to radi. Pročitajte najbolje filmske ulete svih vremena!

pixabay.com

1. ‘Potrebno ti je ljubljenje pod hitno. To je ono što ne valja s tobom. Trebala bi biti ljubljena često, i od strane nekoga ko zna kako se to radi.’

Klark Gejbl, Prohujalo s vihorom


2. ‘Tvoj suprug mi je rekao da si najlepša žena koju je ikad video. Nisam očekivao najlepšu ženu koju sam ja video.’

Džordž Kluni, Razvedi me, zavedi me


3. ‘Da li bi želela da imaš seksualni odnos tako intenzivan da bi uverljivo promenio tvoja politička uverenja?’

Džon Kjuzak, Igraj na sigurno


4. ‘Padni u nesvest – ja ću te uhvatiti.’

Raf Fajns, Engleski pacijent


5. ‘Zbog tebe želim biti da budem bolji čovek.’

Džek Nikolson, Bolje ne može


6. ‘Znaš kako kažu da koristimo samo deset posto naših mozgova? Mislim da koristimo samo deset posto naših srca,’

Oven Vilson, Lovci na deveruše


7. ‘I ja čujem glasove. Glasovi koji mi govore: Ako je ne poljubiš uskoro, majmun si,’

Džimi Stjuart, You Can Take it With you


8. ‘Je li to pucanj topa, ili samo moje srce koje snažno lupa?’

Ingrid Bergman, Casablanca


9. ‘Znaš li da čuvaš tajnu? Pokušavam da organizujem beg iz zatvora. Tražim suučesnika. Prvo treba da izađemo iz ovog bara, tada iz hotela, pa iz grada, i na kraju države. Jesi li za ili protiv?’

Bil Marej, Izgubljeni u prevodu


10. ‘Želim te. Želim te celu. Zauvek. Ti i ja. Svaki dan.’

Rajan Gosling, Beležnica


11. ‘Ja sam možda kriminalac, draga, ali ti si ona koja krade moje srce,’

Bred Pit, Telma & Luiz


12. ‘Prošao sam okean vremena da te nađem.’

Geri Oldman, Drakula


13. ‘Ti si sve što nikad nisam znao da oduvek želim.’

Metju Peri, Brak na brzaka


14. ‘Niko ne stavlja bejbi u ugao.’

Patrik Svejzi, Prljavi ples


15. ‘Bojim se da ću izaći iz ove sobe i nikad više neću osetiti ovo što osećam kada sam s tobom.’

Dženifer Grej, Prljavi ples


16. ‘Ti me upotpunjavaš’

Tom Kruz, Jerry McGuire


’17. Tvoje oči su neverovatne, znaš li to? Nikad ne treba da ih zatvaraš, čak niti noću.’

Oliver Martinez, Neverna


18. ‘Nemoj zaboraviti da sam ja samo devojka, koja stoji ispred dečka i traži da me voli zauzvrat.’

Džulija Roberts, Ja u ljubav verujem


19. ‘Recimo da u nekom alternativnom svemiru postoji par poput nas, u redu? Samo ona je zdrava, a on je…savršen. I njihov svet se vrti oko toga koliko će novca potrošiti na odmoru, ili ko je imao loš dan, ili osećaju li se krivim što imaju kućnu pomoćnicu. Ne želim biti ta osoba. Želim nas. Tebe. Ovo,’

Džejk Džilenhal, Ljubav i ostale droge


20. ‘Ti si prekrasna žena i zaslužuješ prekrasan život.’

Robert Patinson, Voda za slonove

Piše: ZADOVOLJNA.HR

Share on Google Plus

Astro sajt: Info

INFOrmacije i saveti za ljude otvorenog duha.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 коментара:

Постави коментар