Zaštita od crne magije

Ako verujete... Pred vama je molitva za borbu protiv zla, negativne energije i zlih čarolija. Na improvizovani oltar, može i sto, stavite dve bele sveće, jednu sa desne a drugu sa leve strane. Između njih, u sredinu, stavite mirisni štapić od jasmina ili tamjana.

Zatim izgovorite ovo:
Duhovi od nevidljivog sveta,
duše onih koji su se patili
sa nevoljama i tugom
u svom prolazu kroz zemlju.
Ja vas molim da saslušate moju molbu
i zauzmete se za nju,
duhovi anđela i milosrdni nevidljivi svetu
učini da mi snaga zla ne može naškoditi,
zaštiti me od mojih neprijatelja i opasnosti,
povećajte moju snagu i hrabrost,
kako bi mogao izaći kao pobednik,
imati sreću i sačuvati svoje zdravlje.
Vi znate svaku patnju, teskobu i nevolju
savladati i vratiti mir i sreću
i kako zaštititi ljude od zla, svakog zla.

Ova se molitva izgovara u toku devet dana, u isto vreme, ujutro.
(Izvor: shiri i zazori)
Share on Google Plus

Astro sajt: Info

INFOrmacije i saveti za ljude otvorenog duha.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

3 коментара:

  1. da li cim ustanemo,ili tacno u npr. 8h..????

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман16. март 2011. 10:09

    Gde da kupim mirisljavi stapic.

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман20. март 2011. 00:43

    nije bitno kolko je sati samo da je jutro,a mirisljavi stapic nemoras kupiti nego zapali u zdjelu obicnu biljku. . .

    ОдговориИзбриши