Velika prognoza vremena za proleće 2020.

Najpoznatiji svetski meteorološki servis Akuveder (AccuWeather) objavio je prognozu za predstojeće proleće za celu Evropu. Prema njoj, nastaviće se toplo vreme sa temperaturama iznad proseka u većem delu Evrope, mada nas očekuju i razdoblja ekstremnih vremenskih uslova i oluja. Periodi olujnog nevremena naći će se u kartama mnogih evropskih zemalja od marta do maja.

Image by Michael Gaida from Pixabay 

Očekuje se da jaki vetrovi neće biti glavna briga ovog proleća, jer se olujna trasa pomera dalje prema severu. Snažni udari vetra očekuju se, najpre, u Irskoj i severnim delovima Ujedinjenog Kraljevstva.

Nakon zime koja nije uspela da održi kontinuitet hladnog vremena, proleće će nastaviti sa istim trendom širom Evrope.

Česte visoke temperature biće praćene obilnom sunčevom svetlošću, što će omogućiti ljudima da provedu više vremena napolju nego poslednjih godina. Međutim, to će sa sobom doneti nove probleme.

"Oni koji provode vreme napolju moraće da izdrže rani početak sezone alergija, jer produžena toplota uzrokuje rano pupoljenje i porast koncentracije polena u vazduhu", rekao je za Akuveder meteorolog Tiler Rois.

Poljoprivreda može da ima koristi i od toplog i pretežno suvog vremena, jer će poljoprivrednici moći da sade useve brže nego inače.

Topli periodi će u nekim zemljama, prema najavi, prerasti u neprijatnu vrelinu i pre početka leta.


Šta očekuje Balkan?

Jedan od retkih delova Evrope koji će imati normalne ili malo povišene količine padavina tokom proleća je Balkan, piše Akuveder.

Najkišovitiji deo proleća očekuje se tokom marta i početkom aprila, kada će na ovom području biti mnogo oluja koje će doneti velike količine padavina i dovesti do mogućnosti poplava.

"Lokalne poplave stvaraće probleme, ali sve u svemu obilne kiše biće dobrodošle uoči letnih meseci koji će verovatno biti sušniji od proseka", napominje se u prognozi.

Tokom aprila je u najvišim delovima moguć i sneg, koji bi mogao dovesti do poremećaja u saobraćaju širom regiona.

Ovo područje će zahvatiti i oluje. Vrlo verovatno će se stvarati vrlo jake grmljavinske oluje, napominju meteorolozi Akuvedera.

"Postoji opasnost od poplava i razornih vetrova", dodaje se.

Krajem proleća, u maju, očekuje se mirnije i sušnije vreme sa visokim temperaturama iznad proseka od Italije pa sve do Rumunije i Grčke.

IZVOR: B92
Share on Google Plus

Astro sajt: Info

INFOrmacije i saveti za ljude otvorenog duha.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

2 коментара:

  1. Želim iskoristiti ovu priliku da se zahvalim čarobnjaku zvanom dr. Ajayi jer mi je pomogao vratiti mir u mom raskinutom braku, o njemu se upoznajem preko prijatelja kojem je pomogao s sretnim brojevima da osvoji veliku na lutriji. Ne želim ulaziti u detalje, ali ono što će mi se svidjeti jeste da je dr. Ajayi pravi duhovni čovjek, jer sam potražio pomoć iz različitih izvora, ali ništa se nije dogodilo dok me moj prijatelj nije upoznao s njim, kontaktirao sam ga u vezi s mojim raspao brak i objasnio mu sve, rekao mi je što treba učiniti što sam se pridržavao i danas sam sretan čovjek u svom braku, supruga se vratila kući i rekla da više ne želi razvod i hvala dr. Ajayi trudna s djetetom i moji su se financijski statusi poboljšali. Ako trebate bilo kakvu pomoć u vezi s onim što vas muči, kontaktirajte Velikog vratara čarolije dr. Ajayi na e-mail: drajayi1990@gmail.com ili Whatsapp: +2347084887094 on je zajamčeno 100%. možete se obratiti i za sljedeću čaroliju.

    * Brak čarolija
    * Rad napredovanje čarolija
    * sretni brojevi za lutriju
    * Čarobna olovka za ispite
    * Bullet Proof odjeća čarolija
    * Osvojite bilo koji sudski slučaj
    * Zaštitna čarolija
    * čarolija blagostanja
     itd ....

    Ne stidite se obratiti mu i riješite svoje probleme unutar dana duhovne intervencije.
    E-adresa: drajayi1990@gmail.com
    Whatsapp: +2347084887094

    ОдговориИзбриши
  2. am here to give my testimony about Dr latifah who helped me.. i want to inform the public how i was cured from (HERPES SIMPLEX VIRUS) by salami, i visited different hospital but they gave me list of drugs like Famvir, Zovirax, and Valtrex which is very expensive to treat the symptoms and never cured me. I was browsing through the Internet searching for remedy on HERPES and i saw comment of people talking about how Dr latifah cured them. when i contacted her she gave me hope and send a Herbal medicine to me that i took for just 2 weeks and it seriously worked for me, my HERPES result came out negative. I am so happy as i am sharing this testimony. My advice to you all who thinks that there is no cure for herpes that is Not true just contact her and get cure from Dr maam healing herbal cure of all kinds of sickness you may have like
    (1) CANCER,
    (2) DIABETES,
    (3) HIV&AIDS,
    (4) URINARY TRACT INFECTION,
    (5) CANCER,
    (6) IMPOTENCE,
    (7) BARENESS/INFERTILITY
    (8) DIARRHEA
    (9) ASTHMA
    (10)SIMPLEX HERPES AND GENITAL
    (11)COLD SORE
    HERPES. he also cure my friend from cervical cancer Email: maamtifah@gmail.com or whatsapp hER on +27605775963

    ОдговориИзбриши