Besplatni astrološki servisi: Natalni horoskop, Uporedni horoskop, Izračunavanje podznaka...

Natalni (životni) horoskop, izračunavanje podznaka (ascedenta), ljubavna kompatibilnost - slaganje znakova, aktuelne pozicija planeta i Mesečeve mene, poznate ličnosti rodjene na današnji dan...

Foto: ptrabattoni / pixabay.com

 

Izlazeći u susret vašim željama, omogućili smo da na ovoj strani dodjete do više besplatnih astroloških servisa. To je izrada natalnog, odnosno životnog horoskopa, koju ćete, sa svim osnovnim objašnjenjima uključujući i grafička, dobiti na najjednostavniji način - dovoljno je da unesete osnovne podatke: tačno vreme i mesto rodjenja. Na taj način natalni horoskop možete da dobijete i za bilo koju drugu osobe čijim podacima raspolažete.

Na praktično isti način možete izračunati i svoj podznak (ascedent), ili saznati koliko ste kompatibilni sa nekom osobom (u ovom slučaju osim vremena rodjenja upisujete i vaša puna imena).

Ako vas interesuje, možete saznate i trenutne pozicije planeta, ali i dobiti informaciju o Mesečevim menama. Svakodnevno se ažurira i pregled poznatih ličnosti koje slave rodjendan na aktuelni dan... 

Sevisi su na engleskom jeziku. Za mnoge informacije neće vam biti neophodno poznavanje engleskog jezika, za neke svakako hoće, pa ukoliko ne znate ovaj jezik predlažemo da potražite pomoć nekofa ko ga poznaje, odnosno da iskoristite uslugu on-lajn prevoda koji postoje na internetu. Na prime, mozete koristiti usluge Gugl prevodioca na ovom linku:

Google prevodilac

Nadamo se da će vam sevisi koji se nalaze u nastavku ovog posta biti zanimljivi i korisni.

Natalni (životni) horoskop


Izračunajte natalni horoskop za nekoliko sekundi! Dovoljno je da u naznačena polja upišete datum, tačno vreme (sat i minut), kao i mesto rodjenja i dobicete besplatno kompletnu, interaktivnu natalnu kartu, sa pozicijom planeta u trenutku kada ste rodjeni, kao i njihovo osnovno tumačenje.

Ukoliko ne vladate znanjem engleskog jezika, preporučujemo da do besplatne olajn natalne karte sa tumačenjima dodjete na ovom linku: Natalna karta na hrvatskom 

Izračunavanje podznaka - ascedenta


Podznak je, uz horoskopski znak, drugi važan podatak koji nas određuje u astrološkom smislu.Mnogi astrolozi smatraju da upravo izračunavanje podznaka može pomoći da potpunije spoznate prirodu vaše ličnosti, ambicije, sklonosti, narav, temperament, želje.Za precizno odredjivanje vašeg podznaka u horoskopu potrebno je da u odgovarajuća polja kalkulatora unesete datum rođenja, zatim ispod unesite tačno vreme rođenja i na kraju unesite grad u kome ste rođeni. Posle toga pritisnete Next i izračunavanje podznaka je gotovo. Videćete zatim najvažnije o vašem podznaku, a uslediće i osobine koje vas sada bliže određuju.


Ljubavna kompatibilnost


Ovaj servis omogućuje da saznate kolikoste, u astrološkom smislu, kompatibilni sa nekom konkretnom osobom. Da biste to saznali, upišite vaša puna imena i vreme rodjenja.

Pozicija planeta i Mesečeve mene


Budite redovno u toku i sa trenutnom pozicijom planeta, odnosno mesečevim menama.


Danas su rodjeni...

Najzad, zabavite se tako što ćete saznati ko je od poznatih licnosti rodjen na današnji dan i zavirite u njegovo biografiju...

 

Share on Google Plus

Astro sajt: Info

INFOrmacije i saveti za ljude otvorenog duha.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

2 коментара:

  1. ovim putem se želim zahvaliti jednoj divnoj ženi koja mi je spasila brak i porodicu...
    Samo mogu reći reči hvale za njen rad,trud i efikasnost koja je zagarantovana 100% imate moje tople preporuke od sveg ❤ ako ste u bilo kom problemu radu ću podeliti njen kontakt-viber +38161 250 17 65

    ОдговориИзбриши
  2. Zdravo, želim proširiti svoje svjedočanstvo na cijeli svijet, ja sam ljekar iz Njemačke otkrio kako je pronašla dečka, 4 mjeseca nakon što se njen bivši prijatelj rastao.
    Šaljem poruku e-pošte da kontaktiram istog Dr.Amiso-a jer imam ove snažne namjere da će stvari funkcionirati za mene, vjerovao sam da svjedočanstva dokazuju stvarni život. Shvatio sam da bi bilo dobro podijeliti ovdje jer znam da će i to inspirirati druge.
    dovoljno sretan za mene naišao sam na kontakt na Dr.Amiso putem e-pošte na blogu. Danas svjedočim sa radošću i srećom svijetu ... ovo je jedan od najradosnijih trenutaka mog života. Dr.Amiso Veliki-Ljubav-čarolija, Rukovao je čaroliju u moje ime da oporavim svog bivšeg muža svojom čarolijom čarolije i čarolijom ljubavi.
    U braku sam preko 6 godina i bilo je tako strašno jer me je suprug stvarno varao i tražio razvod, rastali smo se prije 4 mjeseca i ponovno smo se vratili nakon toliko prosjačenja lijepim darovima ljubavi .
    Toliko volim svog muža. Nisam mogao učiniti ništa da ga povrijedim ili učinim da se više osjeća loše .. samo sam želio da me vrati zauvijek. danas oboje živimo sretno zajedno. toliko ga volim. Moja poenta je da je on bio moja prva ljubav (barem se tako osjeća).
    zahvalan sam i zahvalan ovom velikom čovjeku. U početku sam se bojao sumnje, ali pokušavam to raditi za moje dobro. Siguran sam da će to raditi i za vas, 100% sigurno.
    kontaktirajte ga putem svog ličnog amaila putem (herbalisthome01@gmail.com)
    on ima ovlasti za rješavanje sljedećih pitanja odnosa;
    * Love Spells Win-Back Ex ljubavnik, budi bogat i ostani uz sebe zauvijek.
    * Čarobna čarolija uspjeha i promocije, Nitko osim osim tebe.
    * Tradicionalno bilje i korijenje za liječenje raka dojke, tijela, usta i virginalnog mirisa / pražnjenja.
    * Čarobna čarolija za povećanje / smanjenje grudi i penisa.
    * lijek Zaustavite noćnu moru, loše snove i konvukciju.
    * duhovno čišćenje, sagorijevanje masti i šećer u tijelu.
    * magija plodnosti - VOĆE ŽENA, i nosite svoje dijete.
    * Bez ubistva i otmice.
    * dekretiranje magije, SPELL LOTTERY & WIN-GAMES SPELL
    Internet zaista puno pomaže u brzom i hitnom rješenju životnih problema.
    ovdje je osobna adresa e-pošte Dr.Amiso; herbalisthome01@gmail.com

    ОдговориИзбриши