Najbolje životne lekcije

Svakog dana, hteli to ili ne, naučimo nešto novo. Sajt Hafington post pokušao je da otkrije koje se lekcije u svakom slučaju pokazuju dobrim. Evo koje su uzrečice ili životne istine dobile najviše lajkova korisnika na njihovoj Fejsbuk stranici.

1. Uvek iskoristi priliku.

2. Ne možeš naučiti budalu.

3. Sve se vraća, sve se plaća. Uvek.

4. Smej se i svet će se smejati s tobom.

5. Jedina prava ljubav jeste pogrešna i ograničavajuća ideja. U životu se može voleti više puta.

6. Budite ljubazni. Možda prolazite kroz svakakve poteškoće, ali druga osoba možda prolazi kroz još gore.

7. Većina ljudi je sebična.

8. Tamo gde je nasledstvo je i rodbina koja će ratovati zbog novca.

9.  Život je onakav kakvim ga sam napraviš.

10. Istinska motivacija dolazi iznutra.

11. Ne postoji besplatan ručak.

12. Sreća dolazi iznutra. Ne nalazi se u stvarima koje posedujete.

13. Ono što radiš pokazuje kakav si.

14. Kada se jedna vrata zatvore, druga se otvore.

15. Krv nije voda.

16. Budite verni sebi i drugi će vas slediti.

17. Veruj svom unutrašnjem glasu. Obično je u pravu.

18. Prevari me jednom, kriv si ti, prevari me drugi put, kriv sam ja.

19. Daj im dovoljno kanapa i ljudi će se na kraju obesiti.

20. Nema dobre zamene za sir u lazanjama.
Izvor: metro-portal
Share on Google Plus

Astro sajt: Info

INFOrmacije i saveti za ljude otvorenog duha.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 коментара:

Постави коментар