Ciganska seksualna magija

Kad ciganka želi da zapali strast u srcu svog budućeg ljubavnika, onog kojeg želi zavesti, ona će uzeti desnom rukom šaku soli i baciti je u vatru koju je zapalila negdje napolju, tom prilikom će reći ove reči:

Ovo ne gori so u vatri već srce moga voljenog,

ne mogao uspokojiti svoju dušu i telo

dok ne došao do mene!

Čarolija se radi po tri puta u tri petka koji se računaju oko punog Meseca odnosno u vremenu dok on raste. Inače, ove čari spadaju u seksualnu magiju. Prilikom trećeg bajanja ciganka malo izmeni reči bajalice pa govori:

Ovo ne gori sol u vatri već srce moga voljenoga,

neće si naći mira ni spokoja

dok mi ne dođe!

Kako to tvrde romske vladarice magije u toku od nekoliko nedelja od završetka čaranja željeni će biti one koja mu je radila navedenu čaroliju, opisuje blog bibije.
Share on Google Plus

Astro sajt: Info

INFOrmacije i saveti za ljude otvorenog duha.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

3 коментара:

  1. Администратор блога је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  2. Kontaktirala sam razne ljude, isla kod svakakvih vracara, astrologa, gledali su mi u kafu, dlan , pasulj....Ali bezuspesno
    Bila sam silovana kao dete, ostavili su me roditelji, jednom rečju nisam imala nikakav pravac u zivotu.
    Udala sam se i rodila 4 dece iz tri braka.Ni jedan brak mi nije uspesan.
    I slucajno mi drugarica kaze da joj je neka Renata pomogla, iskreno ja joj nisam verovala.I nekako ona mene natera i evo zahvalna sam i drugarici i Renati
    Hvala joj, imam decka koji je prihvatio moju decu i pruza mi ljubav koju nisam imala do sad.

    Do nje mozete doci putem vibera i vacapa +385923813830

    ОдговориИзбриши
  3. Zelim da podelim sa Vama moje iskustvo , imao sam ljubavnih problema.Nisam znao sta cu ni gde cu, sve me je snaslo
    Porodica se raspada, zema odlazi, osecam se lose….Ali ona mi je pomogla i vratila volju za zovot
    Kolo srece se okrenulo
    Pouovite je +381 61 3373 366 viber wcp
    Uvek je spremna da pomogne i vrati vam volju zaa zivot

    ОдговориИзбриши