Ljubavna magija - neka poludi!

Za jednu od najmoćnijih ljubavna magija smatra se arapska, što dokazuje na stotinu ljubavnih zapisa, vefkova, tilisuma i efsuna ili čarolija.U turskim prevodima arapskih grimoara posebno popularne su opsedajuće čini tzv. deli divani (neka poludi), za koje se tvrdi da bi i kod eunuha stvorile čežnju i pomamu.

Turkinje, kako nekad tako i sada, a posebno one mlade imaju običaj nositi uz sebe moćne šifrovane zapise ispisane čudesnim formulama i znacima.Takvi zapisi (tilsumi) upotrebljavaju se samo noću, obično iza ponoći, kada su džini potčinjeni magičnom tekstu najaktivniji i najuslužniji.

Pošto jer ovo polje magijskog delovanja vrlo veliko tilsumi se pišu i koriste na razne načine.Neki se od njih ispisuju na staroj i prljavoj odeći željene osobe, drugi na komadiću čistog papira... Oni čija je namena doslovno naterati nekog da se zaljubi u određenu osobu piše se tamnim mastilom na jajetu crne kokoške. Pošto se skuha i potrpa u pepeo vatre čeka se sedam dana da dođe do željenog zaljubljivanja do tada potpuno nezainteresirane osobe, opisuju "Sihiri i zazori".

4 коментара:

Анониман,  19. август 2010. 09.17  

Amiable dispatch and this enter helped me alot in my college assignement. Thanks you seeking your information.

Анониман,  15. новембар 2010. 22.15  

kao da se pomirim sa muzem on zivi u svdskoj koju cini mi preporucujete da bi spasila svoj brak. ja sam barbara ametovic a on dejan ametovic. on nece samnom ja sam u nisu sta da uradim da se pomirim da suprugom. moim vas kazite mi

serija 24. јун 2012. 18.48  

kako da zaboravim na bivseg momka. stalno mislim na njega

Анониман,  22. септембар 2013. 01.01  

kako da se pomirim sa decka molim vas pomos

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP