Google je najavio mnoštvo novih AR i AI funkcija za neke od svojih servisa, među kojima su i Google Lens i Shopping. Potencijalno najzanimljivija je verovatno mogućnost korišćenja Google Lens, softvera za unapređenu stvarnost, u svrhu identifikovanja problema sa kožom, poput osipa, mladeža i drugih stanja sa vidljivom manifestacijom na koži.
Izvor: 9to5google.com |
Nova Google Lens funkcija će imati mogućnost pretrage “kožnih problema koji su vizuelno slični onome što kamera vidi na vašoj koži”. Moguće je kropovati kadar na određenu sekciju koja vas zanima, a rezultati će se pojaviti u karusel prikazu iznad sekcije “vizuelna podudaranja”. Iz kompanije naglašavaju da su rezultati neformalni i da nikako ne predstavljaju dijagnozu, pa preporučuju da se svakako obratite lekaru u slučaju nekih problema.
Pored pomenutih problema sa kožom, ova funkcija će prepoznavati i “izbočine na usni, linije na noktima, ili gubitak kose na glavi”. Razlog koji u kompaniji Google navode kao inspiraciju za implementaciju ove funkcije je što je jako teško opisati neobičan mladež ili osip na koži isključivo rečima.
Što se Google pretrage tiče, ona dobija AI generisani pregled koji će vam biti prikazan kada zatražite detaljne informacije o nekom mestu ili lokaciji poput restorana, hotela ili turističkih atrakcija. Pregled je skup informacija sa web stranica, ali i iz recenzija, biznis profila i fotografija.
Google Shopping servis dobija virtuelni alat za probavanje, koji koristi generativnu veštačku inteligenciju da predvidi kako će odeća stajati, savijati se, razvlačiti ili gužvati, uz prikaz sa sve senkama na velikom broju modela svih građa i u različitim pozama. Dovoljno je kliknuti na “Try On” značku i odabrati modela koji najviše podseća na vas ili onoga za koga kupujete odeću.
Ovo se navodno postiže uz pomoć samo jedne fotografije komada odeće. Funkcija će za početak biti dostupna samo u SAD za ženske brendove poput Anthropologie, Everlane, H&M i Loft. Podrška za mušku odeću se očekuje kasnije tokom godine.
Pored toga, očekuje se i opcija pretrage odeće po boji, stilu i paternu. Google za ovo koristi mašinsko učenje i “nove algoritme vizuelnog podudaranja” koji pretražuju različite prodavnice i odevne lance.
Izvor: Benchmark
0 коментара:
Постави коментар