MOJ ASTROLOG - novi TV kanal počeo sa emitovanjem

TELEKOM Srbija je obogaito ponudu svoje MTS platforme IRIS TV. Počeo je sa emitoanjem novi TV kanal Moj astrolog.


Moj astrolog je, kako navodi MTS, televizija putem koje će se emitovati sadržaji namenjeni ljubiteljima horoskopa, natalnih karti i srodnih vidova analize ljudske ličnosti kroz vezu sa astrološkim fenomenima. 

Pored tema iz astrologije biće zastupljene i emisije sa sadržajima iz oblasti numerologije, drevnih majanskih i kineskih kalendara, proročanstava i niza drugih sadržaja.

U IrisTV ponudi, kanal Moj Astrolog je dostupan na poziciji 147, u sledećim paketima: Osnovni, Start, Plus, Max.

U mSAT ponudi kanal  je dostupan na poziciji 108, u sledećim paketima:  Start, Plus, Max.

U Supernova ponudi, Moj Astrolog je na poziciia: 48; paketi: Super TV start, Super TV plus.

Share on Google Plus

Astro sajt: Info

INFOrmacije i saveti za ljude otvorenog duha.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 коментара:

Постави коментар