Svrbi vas levi ili desni dlan? Evo šta to zaista znači

Većina osoba je čula da se svrab na dlanovima povezuje od davnina sa davanjem i primanjem novca. Šta zaista znači kada vas svrbi levi ili desni dlan? Da li za sve to postoji medicinsko objašnjenje ili je sve puko sujeverje?

Image by cm_dasilva from Pixabay 

 Prema narodnom verovanju, ukoliko vas zasvrbi levi dlan, sigurno ćete dobiti neki novac, a ukoliko vas svrbi desni, daćete novac.

Sujeverje je drugačije i zavisi koji vas dlan svrbi. Ono kaže da je svrab vezan za novčani dobitak i, u zavisnosti od levog ili desnog dlana, vi ćete dobiti ili izgubiti novac. Ako je desni dlan, onda ćete dobiti novac, dok levi označava trošak.

Desni dlan koji svrbi može imati nekoliko značenja vezanih za sreću, lutriju i novac, a može biti i znak potencijalnih zdravstvenih problema. Specifičnosti zavise od faktora kao što su kultura, pol, pa čak i izvor verovanja.

Kaže se da ne valja češati levi dlan ukoliko svrbi, već da treba dlan da trljate o kosu i kažete: “Koliko dlaka, toliko para”, kako biste dobili što više novca.

Postoje i medicinska objašnjenja koja kažu da je svrab povezan sa energijom u vašim rukama. Leva ruka označava mogućnost, dok desna aktivnost. Leva ruka znači da će vam se nešto pojaviti u životu i za to ćete morati da date novac. Desna ruka je aktivna i ako vas svrbi, onda energija u stvari izlazi i zamenjuje se novcem koji dolazi.

Da bi vas dlan manje svrbeo treba da ga protrljate o neku drvenu površinu. Energija će se tada preneti na drvo.

Krstarica

Share on Google Plus

Astro sajt: Info

INFOrmacije i saveti za ljude otvorenog duha.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

1 коментара:

  1. pozdrav svima, ovdje sam da podijelim malo svjedočanstva. Moje ime je Shira elijah, imam 40 godina, udala sam se sa 31, imam samo jedno dijete i živjela sam sretno do kraja života. Nakon godinu dana braka moj muž je postao toliko čudan i ne razumijem što se događa, on je prepun od kuće do druge žene, toliko ga volim da i ne sanjam da ću ga izgubiti, dajem sve od sebe da budem siguran muž mi se vraća, ali sve bez pomoći, plačući i plačući tražeći pomoć, pričala sam o tome s njegovom obitelji ali nisam dobila odgovor. Tako mi je moja najbolja prijateljica Anna Johansson obećala pomoći. Pričala mi je o čovjeku po imenu dr. Alaba, rekla mi je da je on jako velik čovjek i pravi muškarac kojem se može vjerovati i da nema nikakve veze s ljubavnim problemima koje ne može riješiti i rekla mi je kako je pomogao nebrojenim ljudima u ponovnoj izgradnji njihovog odnosa . Stvarno sam se uvjerio, brzo sam kontaktirao njegovu email adresu, dralaba3000@gmail.com ili njegov WhatsApp/viber na taj broj +1(425) 477-2744. Objasnim mu sve svoje probleme, rekao mi je da ne moram brinuti da će svi moji problemi biti odmah riješeni. Rekao mi je što da radim da vratim muža, a ja sam to rekla, rekao je da će se nakon 3 dana moj muž vratiti i početi moliti, i to se stvarno dogodilo kako je rekao, bila sam jako iznenađena, to je tako nevjerojatno. Slava našeg odnosa s Bogom sada je vrlo bliska i oboje živimo sretno do kraja života. Ako naiđete na sličan problem, odmah ga kontaktirajte i riješite problem jednom zauvijek. I ja sam živi svjedok

    ОдговориИзбриши