UBLAŽITE MIGRENU BEZ LEKOVA - jednostavan trik koji će vam promeniti život!

Glavobolja je jedna od najčešćih tegoba zbog koje se skoro 30 odsto bolesnika obraća lekaru primarne zdravstvene zaštite. U nekom trenutku svog života, glavobolju doživljava 70-95 osoba, a svega oko pet odto ovih osoba se obraća lekaru za pomoć. 

Foto: Facebook


Elizabet Hejz, iz Indijane, ljubazno je podelila svoj savet na Tviteru, objašnjavajući da umesto jakih lekova protiv bolova i hladne, mračne sobe, sve što vam je potrebno je - plastična štipaljka za odeću.

– Ovaj trik mi je večeras spasao život. Imala sam migrenu pre skoro dvanaest sati, a pre otprilike sat vremena bila je na nepodnošljivoj granici. Iscrpila sam sve svoje lekove i trikove koje obično koristim da ublažim migrene bez uspeha, a onda sam videla trik sa štipaljkom i isprobala. U roku od minut osetila sam olakšanje, a za dvadesetak moja bol je prepolovljena – rekla je Elizabeta, a onda je još nekoliko ljudi potvrdilo njene navode.

Rečeno je da je tačka pritiska između našeg palca i kažiprsta povezana sa glavoboljom, a akupresurom na ovoj tački, simptomi se mogu ublažiti.

Share on Google Plus

Astro sajt: Info

INFOrmacije i saveti za ljude otvorenog duha.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 коментара:

Постави коментар