Rođeni u decembru dugovečni, dobri prijatelji, manje skloni kardiovaskularnim bolestima...

Za početak, stručnjaci tvrde da osobe rođene u decembru žive duže. Naime, prema studiji objavljenoj u časopisu "Journal of Aging Research", svi oni koji su tada rođeni imaju veće šanse da će doživeti 100. godinu.

Image by Gerd Altmann from Pixabay 
"Ovo istraživanje sugeriše da rođeni u decembru, u odnosu na osobe rođene u maju, imaju znatno veću šansu da će doživeti čak i 105 godina", piše u njihovom izveštaju.

Takođe, "decembarske bebe" izrastaju u pristojne osobe i bolje ljude, a anketa sprovedena među studentima u Americi otkrila je i da se ljudi rođeni u decembru žale manje od ostalih te su manje skloni promenama raspoloženja.

Prema nekim tvrdnjama, oni su i odlični prijatelji, dok studija sprovedena između 1.749.400 ljudi iz Sjedinjenih Država sugeriše da su deca rođena u decembru najčešće dobrog zdravlja i imaju manji rizik od razvoja kardiovaskularnih bolesti, piše index.hr. 

Kao da to nije dovoljno dobro, istraživači iz Kancelarije za nacionalnu statistiku otkrili su povezanost između meseca rođenja i odabira određenih zanimanja pa su tako zaključili kako je najviše stomatologa rođeno upravo tokom decembra. 

Prema istraživanju objavljenom u "International Journal of Sports Medicine", ovi ljudi su i rođeni sportisti, a kao razlog tome navode činjenicu da su njihove majke tokom većeg dela trudnoće bile izložene većoj količini sunca, a samim tim i vitaminu D.
Share on Google Plus

Astro sajt: Info

INFOrmacije i saveti za ljude otvorenog duha.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

2 коментара:

  1. Pozdrav, ja sam Blaženka Divjak. Skoro sam izgubio život kad je moj ljubavnik od šest godina otišao da budem s drugom ženom. Plakao sam i trijezan svaki dan, sve dok nije postalo toliko loše da sam se obratio internetu kako bi mi pomogao. I vidio sam svjedočanstvo čarobnjaka koji pomaže djevojci zvanoj Milanka Opačić, i rekao sam dajte da pokusam, pa ja kontaktirajte ga za pomoć i on je učinio ljubavnu čaroliju za mene koju koristim u vraćanju ljubavi i sada sam sretna žena. Zbog onoga što ste učinili za mene, neću prestati dijeliti vaše dobro ime ljudima tamo zbog dobrog posla koje ste učinili za mene. Nadam se da će vas Bog blagosloviti onoliko koliko ste mi pomogli da vratim moju Ljubav, idealno je da sam to objavio u lokalnim novinama za Dr.Amiso u ostalim da bih doveo više mušterija, on vrijedi više od ovoga i nagrada mu je Naravno. Tako je snažan i moćan, dr. Amiso je istinski poslani Bog, koga ću uvijek moliti da dugo živi kako bi pomogla svojoj djeci u teškoćama, ako ste ovdje i vaš suprug se preselio u drugu ženu. Ako se želite vjenčati s ljubavnikom po vašem izboru ili problemi sa zdravljem i vezama, slučajevi raka ili razvoda, promocija posla i uspjeh, također želite biti prepoznati u svijetu, ne odustajte, bilo kakvi problemi uopće prestaju plakati, kontaktirajte ovog moćnog čarobnjaka sada. Evo njezine osobne adrese e-pošte: herbalisthome01@gmail.com, on je jedini odgovor na vaše probleme.

    ОдговориИзбриши
  2. "ISKANDAR LENDERS" ::: Postajete li nekretninama, jeste li utjecaj i trebate li novac za poboljšanje poslovanja, koliko ste prošli sa svojim financijskim statusom i koliko ste sigurni u financijsku budućnost, imamo i kredite za računi bolnicama, zajmovi za visoke tehnološke inženjere za projekte u rasponu od milijardi zajmova za obitelji, sve to i još puno toga <<<<<<
    ☎::::::::::::>+62 822-7404-5059
    Š/A:::::::>+62 822-7404-5059
    e_mail::::::[iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com]

    ОдговориИзбриши