Kako da vam 2020. godina donese sve što želite?

Za većinu se kraj godine svede na užurbanost u kojoj se treba spremiti za blagdane, ljudi plaćaju račune, ne žele ući u Novu godinu s dugom, ukrašavaju prostor i bor, trče po radnjama da kupe poklone, kuhaju ili peku slana i slatka jela kako su njihovi preci radili...

Pixabay.com
Nastavi se preko donošenja odluke hoće li Novu godinu slaviti kod kuće, u nekom drugom gradu, pa se rezerviraju ranije mjesta za putovanja, netko rezervira mjesta u kafićima ili restoranima. U tom užurbanom ritmu i Nova godina se kao mače došulja i ne snađu se već je nova kalendarska godina nastala.

Ne zapitaju se u cijeloj toj jurnjavi, gdje su zapravo oni. To se isto dešava i sa životom ljudi, jure dok im „traje“ radni vijek, a kad odu u mirovinu i kad imaju dosta slobodnog vremena više ne znaju što bi sa sobom, neki stihijski rješavaju obaveze, a drugi se zatrpaju svime i svačime što su u toku života propustili, pa sada rade i više, ali u tome uživaju. Ne znaju da su tako mogli živjeti u proteklih 45 godina.

Ljudi kako odrastaju ne znaju uvidjeti, koje su sve njihove mogućnosti u čemu je prava ljepota življenja. Čak i kad imaju trenutke radosti oni ih vješto preskoče ili zaobiđu.


Ne možete očekivati da će vam naredna godina donijeti nešto dobro, ako vi sjedite nepomični i ako niste odlučili da ćete promijeniti svoj život.

Kako bi bilo lijepo kad bi za svaku Novu godinu stali malo sami sa sobom ili sjeli i porazgovarali sa svojim Unutrašnjim Bićem i zamolili ga da im pošalje mudrosti, da narednu godinu prožive najbolje što umiju.

Kad bi poželjeli da se u narednoj godini nikoga i ničega ne boje, da budu otvoreni za novo i da se ne vežu za ljude koji su spremni da izađu iz njihovih života, jer su svoje lekcije završili, kad bi bili spremni da budu sami sa sobom, a da se ne osjećaju usamljeno, kad bi bili u stanju da tijekom čitave godine osjete ljubav, milost i poklone pažnju slabijima od sebe, kad bi se usudili da budu ono što jesi – Ljudi. Nema osobe na ovom svijetu u kojoj nije posađena sjemenka dobra, u kojoj ne postoji želja za iskrenom ljubavlju i Unutrašnjim mirom.

Zamislite kako bi svijet bio divno mjesto kada bi svaka osoba zadržala dijete u sebi i tijekom odrastanja, kad se ne bi ljutili dugo jedni na druge, kad se ne bi plašili biti iskreni i istiniti, kad bi se usudili probati novo, ne vezivati se za druge ljude po svaku cijenu.

Eh, kad bi bili u stanju živjeti OVDJE I SADA osjetiti kako škripi snijeg pod nogama, osjetiti hladnoću u udovima, pahulje na nosu ili u kosi, vidjeti boje u proljeće, osjetiti miris poljskog cvijeća, uživati u sunčevim zracima i ljetnom pljusku, radovati se lišću koji šušti u jesen i mirisu kestenja, grožđa, onda im život ne bi bio vrteška ne bi bili tako površni, nesretni i tužni jer bi pronašli najveću radost u životu.

Hodali bi navečer ulicama svoga grada i uživali u odsjaju lampica, u zagrljaju drage osobe, u koracima koji su usklađeni, u poljupcima koji griju dušu, u toploti koja grije domove.

Bili bi zahvalni što su živi, zdravi, što su dobili poklon da se uopće rode, što su dobili razlog da se iznova probude i istraže ovaj život, ne bi sumnjali da za sve ima dovoljno, ne bi se plašili iznova izgraditi porušeno, a težnja za materijalnim bi im bila prevaziđena.

Za sve to je potrebno tako malo truda, vjere, nade i ljubavi i to tako malo ljudima stalno izmiče. Naredna godina vam zbilja može biti najbolja godina, ako vi tako odlučite. Mi jesmo „krojači svoje sudbine“, samo nikako da prihvatimo odgovornost za vlastite živote.

Donesite svoje odluke i neka vam 2020. godina bude ispunjena mirom, a za sve drugo će se život ionako postarati.

Sretno!

Napisala: Bojana Knežević
Share on Google Plus

Astro sajt: Info

INFOrmacije i saveti za ljude otvorenog duha.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

1 коментара:

  1. Pozdrav, ja sam Blaženka Divjak. Skoro sam izgubio život kad je moj ljubavnik od šest godina otišao da budem s drugom ženom. Plakao sam i trijezan svaki dan, sve dok nije postalo toliko loše da sam se obratio internetu kako bi mi pomogao. I vidio sam svjedočanstvo čarobnjaka koji pomaže djevojci zvanoj Milanka Opačić, i rekao sam dajte da pokusam, pa ja kontaktirajte ga za pomoć i on je učinio ljubavnu čaroliju za mene koju koristim u vraćanju ljubavi i sada sam sretna žena. Zbog onoga što ste učinili za mene, neću prestati dijeliti vaše dobro ime ljudima tamo zbog dobrog posla koje ste učinili za mene. Nadam se da će vas Bog blagosloviti onoliko koliko ste mi pomogli da vratim moju Ljubav, idealno je da sam to objavio u lokalnim novinama za Dr.Amiso u ostalim da bih doveo više mušterija, on vrijedi više od ovoga i nagrada mu je Naravno. Tako je snažan i moćan, dr. Amiso je istinski poslani Bog, koga ću uvijek moliti da dugo živi kako bi pomogla svojoj djeci u teškoćama, ako ste ovdje i vaš suprug se preselio u drugu ženu. Ako se želite vjenčati s ljubavnikom po vašem izboru ili problemi sa zdravljem i vezama, slučajevi raka ili razvoda, promocija posla i uspjeh, također želite biti prepoznati u svijetu, ne odustajte, bilo kakvi problemi uopće prestaju plakati, kontaktirajte ovog moćnog čarobnjaka sada. Evo njezine osobne adrese e-pošte: herbalisthome01@gmail.com, on je jedini odgovor na vaše probleme.

    ОдговориИзбриши