Православни календар поста за 2020. годину

Пост у православљу заузима значајно место и без њега нема напретка у духовном и моралном погледу. Прави циљ поста је чишћење душе и тела од телесних и душевних страсти. Пост се састоји како од суздржавања од мрсне хране тако и од рђавих мисли и дела. 



Под постом се подразумева уздржавање од извесне хране, претежно мрсне, и пића на извесно време. Постоји неколико степени поста:

Када једанпут у току дана узимамо храну без уља и вина, и то претежно некувану, суву – тзв. сухоједење;

Када узимамо храну, такође без уља и вина, више пута на дан, али кувану у води – тзв. пост на води;

Када узимамо храну која је спремана са уљем, више пута у току дана. Код оваквог начина поста можемо користити вино и алкохолна пића, у одређеним количинама, ракове, лигње, шкољке и остале рептилије – ово је тзв. пост на уљу и вину; и

Када узимамо храну која је спремана са рибом, такође више пута у току дана – тзв. пост на риби.

За време поста се уздржавамо од употребе меса и месних прерађевина, млека и производа од млека и јаја, на за то одређено време.

У Православној Цркви постоји неколико постова које смо дужни сви да постимо, и то:

ЛЕГЕНДА:
██ Божићни пост (27. новембар - 6. јануар)
██ Крстовдански пост (18. јануар и 27. септембар)
██ бели мрс (све сем меса) (24. фебруар - 1. март) | покретан пост
██ Васкршњи (Велики) пост (2. март - 18. април) | покретан пост
██ Апостолски (Петровски) пост (15. јун - 11. јул) | почетак поста је покретан
██ Богородичин (Госпојински) пост (14 - 27. август)
██ Усековање главе Светог Јована Крститеља (11. септембар)
██ среда, петак


Ilustracija: mikroknjiga.rs

Share on Google Plus

Astro sajt: Info

INFOrmacije i saveti za ljude otvorenog duha.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

1 коментара:

  1. Pozdrav prijatelji, ovo je moje svjedočenje. u braku smo 5 godina, a zajedno 9 godina. bili smo razdvojeni 4 mjeseca. Želi van i nije voljan spasiti naš brak. Bili smo sjajan par (barem sam u to vjerovao) i rijetko se svađamo. Mjesecima prije nego što je otišao od kuće, bio je toliko neaktivan i puno je spavao. Shvatio sam da ima emocionalnu vezu s nekim i potvrdio je da ju privlači. Tada je rekao da više nije zaljubljen u mene i da ne može živjeti sa mnom. Mjesecima sam molio, plakao i tako dalje. Toliko mi je trebala pomoć i želim da mi se muž vrati. Surfao sam internetom kad sam vidio svjedočanstvo gospođe o tome kako je dr. Ajayi sjajni čarobnjak za čaroliju koji je pomogao izliječiti fibroid i mogla je imati vlastito dijete okreni obnovljeni mir u kući. ispustila je njegov kontakt i ja sam ga kopirao, u početku sam bio sumnjičav za kontakt, ali stvarno trebam trajno rješenje svog problema, pa mu šaljem poruku koja mu objašnjava moju situaciju, rekao mi je da budem siguran da će moj suprug doći uzvratite mi ako bih trebao postupiti kako mi je naložio, učinio sam sve što mi je rekao da učinim i četvrtog dana dobio sam od njega tekst isprike koji kaže da ne zna što je nad njim, te se večeri vratio kući i molio se za sva njegova pogrešna djela i od tada su naša ljubav i brak bili jači. Želim zahvaliti velikom čarobnjaku za čaroliju dr. Ajayai za njegov dobar posao i ponovnu sreću u životu. Ako imate isti bračni problem ili imate neke druge probleme koji vas pritisnu, kontaktirajte dr. Ajayi danas na e-mail: Drajayi1990@gmail.com ili Whatsapp broj: +2347084887094. Sposoban je obavljati bilo kakve čarolije koje vi mislite, ja sam živo svjedočanstvo.

    ОдговориИзбриши