Magični napitak: Pred spavanje pijte ovu mešavinu i do Nove godine ćete se prepoloviti!

Nije komplikovano, ali je zato - efektno. Znači, treba probati!

Pixabay

Nekoliko sati pred spavanje nemojte jesti ništa, a onda neposredno pred odlazak u krevet spremite napitak od sledećih sastojaka: pola ceđenog limuna, kašičicu iseckanog peršuna, malo cimeta i pola kašičice sirćeta izmešajte u dva i po decilitra vode. Ukoliko vam ne odgovara ukus, možete dodati kašičicu meda ili đumbira.

Ukoliko se pridržavate pravila, trebalo bi da se ujutro probudite pola kilograma lakši, a možda je još važnije to što uopšte nećete biti naduveni i otečeni.

Još brži rezultati bi se dogodili ukoliko biste večeru u potpunosti zamenili ovim napitkom, ali čak i ukoliko to ne uradite, posle mesec dana upotrebe bićete vidno mršaviji!

Izvor: Kućni lekar
Share on Google Plus

Astro sajt: Info

INFOrmacije i saveti za ljude otvorenog duha.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

1 коментара:

  1. Po zanimanju sam advokat, to mi je bila zelja od detinjstva.Dok sam studirao upoznao sam jednu djevojku i zaljubio sam se na prvi pogled.Bila je nedodirljiva , nije obraćala pažnju ni na koga.Svi su trčali za njom a ona ih je sve ignorirala.Meni je pružila priliku, bilo je prvih mjesec dana lepo, počele su svadje...Ostavila me je.
    Patio san, plakao, propao sam....Od advokata, do ulicara.Financijski sam bio u nuli.Nista nije išlo.Onda sam upoznao Hanu, žena koja nije ni astrolog ni Gatara.VEC ZENA KOJA ZELI DA POMOGNE LJUDIMA KOJI SU STVARNO U NEVOLJI.NE PROSIPA PRAZNE PRICE, VEC CUTI I RADI.
    NIJE ZELELA NIKAD DA SE BAVI OVIM, ALI JA ZELIM DA JOJ SE ZAHVALIM I DA DAM NJEN BROJ.
    LJUDI, ZENA POMAZE SVIMA, SVAKI PROBLEM RESAVA
    PREKO VIBERA I VACAPA JE MOZETE KONTAKTIRATI
    +385 99 65 68902

    ОдговориИзбриши