Horoskop za 2019. godinu pokazuje koja će 4 znaka biti najsrećnija, da li ste među njima!?

Nije ništa neobično što je svako od nas pun raznih očekivanja od 2019. godine. Nema su realna, neka možda i nisu, mnogi računaju još i na mogući "faktor sreće"... Kako god, i astrolozi su ponešto imali da kažu i evo kojim bi se to horoskopskim znacima moglo baš posrećiti u 2019.

Foto: Pixabay


Prema zvezdama ova četiri znaka biće najsrećnija u 2019. 

Proverite da li je među njima i vaš znak!

Pogledajte i: VELIKI GODIŠNJI HOROSKOP ZA 2019. ZA SVAKI ZNAK


Jarac

Budite spremni da zasjate! Vaše je vrijeme! Počet ćete se osjećati vrlo dobro zbog svojih vještina. Postižete svoj vrhunac u području vještina.

Postoji šansa da će se početi otvarati neke nove stvari koje ste možda započeli u prošlosti iz razloga što ste toliko zadovoljni sa svojim vještinama. Pazite na teškoće u svojim osobnim odnosima.

Morat ćete zaista ostati usredotočeni na održavanje romantike ove godine. Na ovoj cesti doživjet ćete nekoliko prepreka. Ali ako držite glavu gore i uspijete to nadvladati, vi ste netko u koga se treba ugledati.


Škorpion

Vaše novopronađene energije blještavo sjaje! Vedri ste, svježi i živahni! Svi će primijetiti vašu energiziranu vibraciju. Međutim, ove će godine doživjet ćete i neke padove, piše Gostica.

Oni će vas na kraju samo jačati i budimo iskreni, u usporedbi s drugim znakovima, moći ćete to riješiti s lakoćom. Ove godine čekaju vas dvije prilike.

Možete otići putovati u drugu zemlju, ili ćete možda umjesto toga imati mentalno / duhovno putovanje. Ljubav je jaka, osobito u mjesecu kolovozu.


Devica

Ovo će biti vaša godina! Vaše mentalno i fizičko stanje će ove godine biti na vrhu! Pripremite se, imat ćete sjajnu godinu!

Ako ste preživjeli ovu godinu, možete učiniti sve! Početak godine trebao bi teći bez ikakvih problema. Nakon svibnja možete naići na neke prepreke.

Budite oprezni u poslu. Postoje neke zmije na tom polju koje ne zanima vaš najbolji interes.


Blizanci

Nova će godina biti moćna za vas. Spremni ste i 2019. je spremna za vas. Ovo će biti vaša godina! Ostavite sve loše osjećaje i negativnost u prošlosti – vrijeme je za novi početak!

Problemi s vašim vezama počet će se rješavati. Ne dopustite da negativnost odnosa zaguši svijetlu budućnost koja vam dolazi. Ako osjećate kao da vam drugi žele loše ili vam pokušavaju naškoditi, samo ih se klonite.

Oni nisu vrijedni vašeg vremena i energije. Pristižu vam puno bolje stvari!

ATMA – Pripremila: Suzana Dulčić
Share on Google Plus

Astro sajt: Info

INFOrmacije i saveti za ljude otvorenog duha.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

1 коментара:

  1. Po zanimanju sam advokat, to mi je bila zelja od detinjstva.Dok sam studirao upoznao sam jednu djevojku i zaljubio sam se na prvi pogled.Bila je nedodirljiva , nije obraćala pažnju ni na koga.Svi su trčali za njom a ona ih je sve ignorirala.Meni je pružila priliku, bilo je prvih mjesec dana lepo, počele su svadje...Ostavila me je.
    Patio san, plakao, propao sam....Od advokata, do ulicara.Financijski sam bio u nuli.Nista nije išlo.Onda sam upoznao Hanu, žena koja nije ni astrolog ni Gatara.VEC ZENA KOJA ZELI DA POMOGNE LJUDIMA KOJI SU STVARNO U NEVOLJI.NE PROSIPA PRAZNE PRICE, VEC CUTI I RADI.
    NIJE ZELELA NIKAD DA SE BAVI OVIM, ALI JA ZELIM DA JOJ SE ZAHVALIM I DA DAM NJEN BROJ.
    LJUDI, ZENA POMAZE SVIMA, SVAKI PROBLEM RESAVA
    PREKO VIBERA I VACAPA JE MOZETE KONTAKTIRATI
    +385 99 65 68902

    ОдговориИзбриши