Rešite tibetanski test ličnosti i on će vam ispuniti želju!

Witthaya Phonsawat/freedigitalphotos.net
Samo tri pitanja i njihovi odgovori bi vas mogli iznenaditi. Jedan od najinteresantnijih testova ličnosti je test za koji se tvrdi da ga je sastavio sam dalaj-lama. Bilo to istinito ili ne, kažu da je test tačan, a mnogi tvrde da im se i želja ispunila...

Reč je o zabavnom upitniku koji će vam otkriti kakva ste osoba i koji su vam pravi prioriteti iako tako možda svesno ne mislite.

Pre rešavanja testa treba da zamislite neku konkretnu želju!

Ima samo tri pitanja i ako ih pregledaš pre završetka testiranja, rezultati neće biti verodostojni.

1. Poređaj sledećih pet životinja po redu od najdraže do najmanje omiljene:
a. krava
b. tigar
c. ovca
d. konj
e. prase

2. Napiši po jednu reč koja opisuje sledeće:
a. pas
b. mačka
c. miš
d. kafa
e. more

3. Seti se nekoga ko te poznaje i važan ti je, a možeš ga povezati s jednom od sledećih boja. Ne ponavljaj dvaput svoj odgovor. Svakoj boji dodaj samo jednu osobu:
a. žuta
b. narandžasta
c. crvena
d. bela
e. zelena

4. Zaključno, napiši svoj omiljeni broj i omiljeni dan u nedelji.

Pogledaj tumačenje odgovora...
1. Ovako se opisuju prioriteti u životu:
Krava označava karijeru. Tigar označava ponos. Ovca označava ljubav. Konj označava porodicu. Prase označava novac.

2. Tvoj opis psa označava tvoju ličnost. Tvoj opis mačke označava ličnost tvog partnera. Tvoj opis miša označava ličnost tvojih neprijatelja. Tvoj opis kave označava tvoj doživljaj ljubavnog života. Tvoj opis mora prikazuje način tvog življenja.

3. Žuta: Neko koga nikad ne zaboravljaš. Narandžasta: Neko koga možeš smatrati pravim prijateljem. Crvena: Neko koga stvarno voliš .Bela: Tvoja srodna duša. Zelena: Jedna osoba koju ćeš pamtiti do kraja svog života.

4. Ovaj intrigantni test podeli onom broju osoba čiji si broj napisao, a tvoja će želja postati stvarnost na dan u nedelji koji si takođe zapisao.
Share on Google Plus

Astro sajt: Info

INFOrmacije i saveti za ljude otvorenog duha.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 коментара:

Постави коментар