Dok je prošla godina bila u znaku boje cigle, prema najavama korporacije Pantone koja „boji svet“ zahvaljujući svojim sistemima za određivanje nijansi fabričikh proizvoda, 2013. biće u znaku smaragdno zelene.
- Živa, zračeća i bujna. Boja elegancije i dobrog osećaja, balansa i harmonije – nazvali su smaragdno zelenu Pantone eksperti za boje, najavljujući da će biti prisutna svuda – od odeće i modnih detalja, nameštaja i ukrasa za enterijere, pa čak i kao boja automobila.
Iz kompanije Pantone, svetski priznatim autoritetom na području boja, kažu da njihov poslednji odabir boje simbolizuje obnavljanje i prosperitet, podstiče ozdravljenje i, kao nijansa zelene boje, često se povezuje s prirodom i podmlađivanjem i nijedna druga boja ne predstavlja regeneraciju kao zelena.
- Najobilnija nijansa u prirodi, ljudsko oko vidi više zelenih nego bilo koje druge boje u spektrumu", kaže Leatris Ajsman, izvršna direktorka Pantone Color Institute®. "Simbolično, Smaragd donosi osećaj jasnoće, regeneracije i podmlađivanja koji je tako važan u današnjem kompleksnom svetu. Ovaj moćni i univerzalno privlačan ton prelazi lako iz mode u enterijere - dodaje ona.
Osim toga, ova nijansa je, kao percepcija zelenog dragog kamena, i svojevrstan simbol sofisticiranosti i luksuza, i to još od drevnih antičkih kultura.
Smaragdno zelenu boju oberučke su prihvatili gotovo svi dizajneri, pa se tako u prolećnim kolekcijama smaragdno zelena boja mogla videti kod Michaela Korsa, Stelle McCartney, Christiana Diora i mnogih drugih. Ova toplo-hladna nijansa pravi je odmor za oči, nije prezahtevna za kombinovanje sa drugim nijansama i jedna je od retkih koja pristaje gotovo svima, bez obzira na boju kose ili tena, dok u enterijeru oplemenjuje prostor i deluje opuštajuće.
- Blogger Comment
- Facebook Comment
Пријавите се на:
Објављивање коментара
(
Atom
)
0 коментара:
Постави коментар