Jabuka i ljubavna magija

Smatrali su je voćem s drugog sveta, simbolom plodnosti i braka. Ipak, jabuka se najčešće smatrala simbolom ljubavi, plodnosti, mladalačke snage i lepote... Predvidite i vi ljubav pomoću jabuke.

Jabuka ima višestruku simboliku: smatraju je jabukom koja je kriva za proterivanje Adama i Eve iz Raja; jabukom razdora iz dramatične antičke legende; zlatnom jabukom, voćem besmrtnosti iz vrta Hesperida; jabukom iz 'Pesme nad pesmama' koja simbolizuje plodnost, ukus i miris Božje Reči. U zlatnom je dobu bila zabranjeno voće...

Plod jabuke ili kora jabukovog drveta koriste se u vilinskoj magiji, posebno u ljubavnim čarolijama i zaštiti od neprijatelja. A ovde donosimo 5 načina kako - prema verovanjima - uz pomoć jabuke možete "videti" šta će se dešavati u vašem ljubavnom životu.

LJUBAVNI INICIJALI
Da biste saznali kojim slovima počinju ime vaše buduće ljubavi - očistite jabuku u jednom "cugu"i bacite koru preko ramena ili glave. Trebalo bi da padne i napravi početno slovo.

SAN
Stavite 18 čioda i zlatno žutu jabuku. Vežite je vašom levom podvezicom, stavite ispod jastuka i usnićete ljubav.

PREDSKAZANJE

Jedite jabuku ispred ogledala, pod svetlošću sveće. Dok obavljate ovaj ritual, trebalo bi da vam se u odrazu ukaže lik muškarca koji je vaša iskrena ljubav.

PROSIDBA
Uzmite dve semenke iz jabuke. Jednom dajte svoje, a jednom ime svog momka. Bacite ih u vatru: ako odlete na dve različite strane, nećete uskoro biti ni u romantičnoj vezi. Ako semena izgore, tiho, bez "iskakanja" iz vatre, vaš partner nikada neće predložiti venčanje. Ako odlete semenke na istu stranu - već počnite da birate venčanicu.

UDVARAČI
Da biste se lakše odlučili između dva "kandidata" zalepite što više semenki jabuke na lice. Kako semenke otpadaju, dajte im naizmenično imena potencijalnih ljubavnika. Poslednja semenka koja otpadne i čije ime nosi je osoba koja vas iskreno voli.
Share on Google Plus

Astro sajt: Info

INFOrmacije i saveti za ljude otvorenog duha.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

7 коментара:

  1. ovde ina raznim drugim forumima ima magija kako da devojka zavede muskarca , dali neko zna neku magiju vradzbinu ili bajalicu kako muskarac da zavede devojku ako neko zna molim ga da mi javi pisite na mejl aco-banja@hotmail.com

    ОдговориИзбриши
  2. Jel poznaje neko vracaru koja gleda u pasulj priziva tri vile i pomaze?
    Placam za informaciju par hiljada evra.
    zlubgo@yahoo.com

    ОдговориИзбриши
  3. Tvoje čarolije za vjenčanje radile su za mene. Zbog vaših ženidbenih čarolija, sada sam se oženio. Puno hvala Doc Obodo. Dugujem vam.contact Doc obodo Ovdje templeofanswer@hotmail.co.uk ili Whatsapp (+2348155425481)

    ОдговориИзбриши
  4. Javite se Milovani. Ona je beli mag i bavi se belom ljubavnom magijom i ljubavnim spajanjima. I meni je takođe Milovana vratila moju najveću ljubav...Vratio mi se mesec Dana nakon njenog rituala i zaista nisam mogla da verujem. Ucinila je čudo! Ne žalim niti dinara koji sam joj dala!!! Pozzz i srećno ljudi

    Njen kontakt: milovanamilov@outlook.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I meni je gospođa Milovana pomogla dosta u životu. Pomirila me sa dečkom i pogodila mi je dosta stvari iz prošlosti što mi se dešavalo...Nije mi život bio majka..Dosta sam propatila ..Mama mi je doživela infarkt srca jako mlada a ja sam ostala siroče..onda je došla mačeha koja me je maltretirala...Sve mi je to pogodila...No sad to nije bitno..Niste dužni slušati moj tužan život...Sada mi je hvala Bogu dobro i sa dečkom sam sretna..
      Moje preporuke za Milovanu ,njen mejl je: milovanamilov@outlook.com
      Pozdrav svima

      Избриши
    2. Također mi je Milovana vratila djevojku ! L.p.

      Избриши
  5. Meni je zena uradila magiju sa kristalima i zaista mi je pomogla.Jako sam joj zahvalna viber +38161/1925382

    ОдговориИзбриши