Saša Popović ispričao o susretu sa Baba Vangom koji je sve promenio

Estradni mag Saša Popovićje otkrio detalje o susretu sa Baba Vangom i njenim rečima koje mu je u to vreme uputila.

Foto: youtube.com/printscreen

– Dosta smo svirali i kada smo bili na jednoj od turneja, bilo je jako teško doći do nje. Čekalo se od 8 meseci do dve godine. Radili smo u to vreme sa ministarstvom i njih smo zamolili da nam pomognu da je nađemo. Kod nje su odlazili mnogi političari, čak se govorilo i o Titu. Sve što mi je rekla, sve je pogodila. Kada sam seo ispred nje, rekla mi je da skinem naočare, a ja da bih je testirao, odgovorio sam da ne nosim naočare, na šta je malo falilo da me izbaci napolje – ispričao je i nastavio:

– Rekla mi je da radim u grupi i da od toga nema ništa, da ćemo se raspasti, tako je i bilo. Rekla je da ću pevati, a ja jedini koji u bendu nisam pevao. Takođe, rekla mi je i da ću držati neke pevače, da ću biti direktor.


– Mene je u to vreme najviše zanimalo kada ću se oženiti, a ona mi je odmah rekla da od ženidbe nema ništa bar 6 godina. Stvarno sam se sa Suzanom oženio kasnije i evo srećni smo već 26 godina! Suzana, volim te najviše na svetu! – obratio se Saša svojoj voljenoj supruzi u emisiji Premijera Vikend Specijal.

Share on Google Plus

Astro sajt: Info

INFOrmacije i saveti za ljude otvorenog duha.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 коментара:

Постави коментар