Svaki horoskopski znak opisuje jedna rečenica, koja je vaša

 Astrolozi su iskoristili jednu rečenicu i njome opisali prioritete svakog znaka, kao i njihove poglede na sebe i svjet. I, evo kako to izgleda...

Pixabay

Ovan

Vrištim glasno, ali me niko ne čuje.


Bik

Nemam razloga bilo kome se izvinjavati.


Blizanci

Nisam sam, ali se osećam usamljeno.


Rak

Kad smo se držali za ruke…


Lav

Niko ne zna tko sam zapravo.


Devica

Reci mi zašto se osećam usamljeno.


Vaga

Glumim da sam neko ko nisam.


Škorpion

Previše mi je stalo do svega.


Strelac

Želim da ne žalim za propuštenim prilikama.


Jarac

Ne dopuštam da se svet sruši.


Vodolija

Pokaži mi pravi razlog za postojanje.


Ribe

Osećam sve, to mi je previše teško, prenosi Atma

Share on Google Plus

Astro sajt: Info

INFOrmacije i saveti za ljude otvorenog duha.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 коментара:

Постави коментар