Kojim horoskopskim znakovima leto donosi finansijski prosperitet

Tokom predstojećeg leta povoljan položaj planeta mnogima će doneti finansijsku sreću, a u nastavku pročitajte o kojim horoskopskim znacima se radi.

Pixabay

Ovo ne znači da ćete samo moći da sedite i čekate, ali će vam biti lakše da iskoristite svoje šanse. A pojedini znakovi imaće malo više sreće od drugih.


Bik, Vaga i Ribe

Ova tri znaka Zodijaka su grupisani zajedno jer njima vlada Venera, koja će ovog leta biti u prilično povoljnoj poziciji – sve do 11. avgusta, kada prelazi u znak Lava.

Osim ljubavlju, Venera upravlja i sferom odnosa. Ona u velikoj meri određuje koliko ćemo biti snažni, aktivni i spremni da pomerimo granice kako bismo ostvarili svoje ciljeve. To znači da će Bik, Vaga i Ribe imati veliku sreću u onim oblastima u kojima morate stalno da se krećete i da napredujete. Leto će biti povoljan period za sve vrste intelektualnog rada, a Venera će vam dati snagu da ostanete produktivni i da ostvarite prihode.

Venera ne voli pohlepne ljude, tako da Vaga i Ribe, kao izuzetno velikodušni ljudi neće imati problema, ali Bik bi mogao. Bikovi moraju da obuzdaju svoju želju da sve uzmu za sebe. Ako nauče da dele korisne informacije sa drugima i pomažu, onda će sigurno biti nagrađeni za to.


Vodolija, Devica i Blizanci

Ovim znakovima vlada Merkur, koji će biti izuzetno pozitivan i jak, naročito kada prođe period retrogradnosti, posle 4. juna. Zbog dobrog položaja planete, ljudi predstavnici ova tri horoskopska znaka mogu da računaju na nove izvore prihoda, na uspešne kupovine, na brz uspeh i dobre ideje.

Takođe, predstavnici ovih Znakova mogu pokrenuti sopstveni posao, leto je dobro vreme da se uloži u nekretnine…

Izvor: Žena.blic

Share on Google Plus

Astro sajt: Info

INFOrmacije i saveti za ljude otvorenog duha.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

1 коментара:

  1. pozdrav svima, ovdje sam da podijelim malo svjedočanstva. Moje ime je Shira elijah, imam 40 godina, udala sam se sa 31, imam samo jedno dijete i živjela sam sretno do kraja života. Nakon godinu dana braka moj muž je postao toliko čudan i ne razumijem što se događa, on je prepun od kuće do druge žene, toliko ga volim da i ne sanjam da ću ga izgubiti, dajem sve od sebe da budem siguran muž mi se vraća, ali sve bez pomoći, plačući i plačući tražeći pomoć, pričala sam o tome s njegovom obitelji ali nisam dobila odgovor. Tako mi je moja najbolja prijateljica Anna Johansson obećala pomoći. Pričala mi je o čovjeku po imenu dr. Alaba, rekla mi je da je on jako velik čovjek i pravi muškarac kojem se može vjerovati i da nema nikakve veze s ljubavnim problemima koje ne može riješiti i rekla mi je kako je pomogao nebrojenim ljudima u ponovnoj izgradnji njihovog odnosa . Stvarno sam se uvjerio, brzo sam kontaktirao njegovu email adresu, dralaba3000@gmail.com ili njegov WhatsApp/viber na taj broj +1(425) 477-2744. Objasnim mu sve svoje probleme, rekao mi je da ne moram brinuti da će svi moji problemi biti odmah riješeni. Rekao mi je što da radim da vratim muža, a ja sam to rekla, rekao je da će se nakon 3 dana moj muž vratiti i početi moliti, i to se stvarno dogodilo kako je rekao, bila sam jako iznenađena, to je tako nevjerojatno. Slava našeg odnosa s Bogom sada je vrlo bliska i oboje živimo sretno do kraja života. Ako naiđete na sličan problem, odmah ga kontaktirajte i riješite problem jednom zauvijek. I ja sam živi svjedok

    ОдговориИзбриши