STIŽE MOĆAN ASTRO PERIOD: Sutra je pun mesec u Vodoliji - ono što treba da uradite je da IZGOVORITE OVIH 10 REČI


Snažnim mantrama i afirmacijama za pun Mesec u Vodoliji 24. jula, manifestovaćete pozitivne događaje u životu. EVo šta treba da učinite?

Image by cocoparisienne from Pixabay 

Kada je pun Mesec, kao sada 24. jula u Vodoliji, pomoću snažnih i pozitivnih mantri i afirmacija možete da manifestujete događaje o kojima sanjate.

Ovim afirmacijama ćete prizvati promene i nova dešavanja u svoj život. Afirmacije predstavljaju mnogo više od reči i imaju izrazitu snagu da promene razmišljanje o sebi i životnim okolnostima. Odgovarajuća afirmacija i mantra može uticati na to šta privlačimo u svoj život. One su alati za manifestaciju i većina duhovnih praksi ih podstiče.

U pitanju su afirmacije i mantre koje treba iznova i iznova da ponavljamo sebi, i tako zapravo utičemo na to kako se osećamo. Takođe pomoću njih utičemo na tip energije i okonosti koje privlačimo u svoj život.

Deset mantri za pun Mesec u Vodoliji 24. jula, kojima ćete manifestovati željene stvari u životu:

  • 1. Život je ravnoteža zadržavanja i puštanja.
  • 2. Sve moje potrebe su ispunjene.
  • 3. Ne sputava me to ko sam, nego me sputava ono što mislim da nisam.
  • 4. Univerzum čini sve da ispuni moje snove.
  • 5. Puštam iz svog života ono što Univerzum traži da pustim.
  • 6. Vredan/a sam ljubavi.
  • 7. Ja sam heroj moje životne priče.
  • 8. Odličan/a sam u onome što radim.
  • 9. Kada dajem, tada takođe i primam.
  • 10. Oproštaj nije oslobađanje od moje prošlosti, nego otvaranje za moju budućnost.

Share on Google Plus

Astro sajt: Info

INFOrmacije i saveti za ljude otvorenog duha.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 коментара:

Постави коментар