Saznajte iz dlana kakav vas ljubavni život čeka

Čitanje sa dlana je umetnost pomoću koje možete „pročitati“ nečiji karakter ili budućnost interpretirajući linije na njegovom dlanu. Linija srca pokazuje kvalitet ljubavnog života osobe.

pixabay.com

Ako vaša ljubavna linija nema elemente iz opisa koji sledi onda možete slobodno da odahnete.




Dugačka linija srca koja se proteže preko celog dlana

Ako je vaša ljubavna linija dovoljno dugačka da stigne od jednog do drugog kraja dlana, onda treba da se zapitate: „Da li ga/je volim zato što me stvarno čini srećnom/im ili zato što saosećam sa njim/njom jer zavisi od mene?“

Ljudi koji imaju liniju ljubavi koja se proteže preko celog dlana su najčešće kompulsivni zavisnici od brige prema drugima. Oni najčešće imaju problem sa zavisnošću i previše saosećaju sa ljudima što im može doneti probleme u vezi.

Veoma kratka linija ljubavi

Ako ste na ljubavnom sastanku i ako primetite da osoba koja sedi do vas ima veoma kratku liniju ljubavi koja ne dopire ni do jednog kraja dlana, onda uopšte nećete osetiti pritisak da o nečemu govorite.

Najverovatnije je da će oni voditi razgovor i govoriće samo o sebi. Ove osobe su egocentrične i brinu samo o sebi.

Veoma duboka i prava linija ljubavi

Ljudi sa dubokom i pravom linijom ljubavi će najverovatnije proveravati vaš telefon i pisati poruke vašim bivšim ljubavima da ne pokušavaju da vas ikada više kontaktiraju. Duboka linija je simbol ljubomore i kontrole.

Ove osobe imaju nezdravo shvatanje autoriteta. Podsvesno oni pokušavaju da kontrolišu svaki partnerov korak i žele da imaju veliki uticaj na njegov život.
Share on Google Plus

Astro sajt: Info

INFOrmacije i saveti za ljude otvorenog duha.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

7 коментара:

  1. ZELIM JAVNO DA SE POHVALIM ZENI DAMI I KRALJICI KOJA MI USPESNO RESILA SVE PORODICNE PROBLEME +381611047085 VIBER WCP

    ОдговориИзбриши
  2. ZELIM JAVNO DA SE POHVALIM ZENI DAMI I KRALJICI KOJA MI USPESNO RESILA SVE PORODICNE PROBLEME +381611047085 VIBER WCP

    ОдговориИзбриши
  3. ZELIM JAVNO DA SE POHVALIM ZENI DAMI I KRALJICI KOJA MI USPESNO RESILA SVE PORODICNE PROBLEME +381611047085 VIBER WCP

    ОдговориИзбриши

  4. Zelim da se zahvalim zeni dami i kraljici koja mi uspesno vratila porodicu evo broja sada sam veoma srecna i zadovoljna zena obrat te joj se ja sam joj veciti duznik vratila mi volju za zivot...evo broja +381611031296 vibe

    ОдговориИзбриши
  5. Slucajno sam usla u ovaj sajt i citam komentare.Pre par godina sam bila u jakoj depresiji, i niko mi nije mogao pomoci.U tom periodu mi se drugarica rastala sa muzem.I naisle smo slucajno na jednu zenu, Renata se zvala.Bila je slepa pa joj je verovatno neko culo bilo povecano.Uglavnom da ne duzim.Ostavila bih njen broj telefona +385 92 38 1 38 30 viber

    ОдговориИзбриши
  6. Slucajno sam usla u ovaj sajt i citam komentare.Pre par godina sam bila u jakoj depresiji, i niko mi nije mogao pomoci.U tom periodu mi se drugarica rastala sa muzem.I naisle smo slucajno na jednu zenu, Renata se zvala.Bila je slepa pa joj je verovatno neko culo bilo povecano.Uglavnom da ne duzim.Ostavila bih njen broj telefona +385924125816 viber

    ОдговориИзбриши
  7. Slucajno sam usla u ovaj sajt i citam komentare.Pre par godina sam bila u jakoj depresiji, i niko mi nije mogao pomoci.U tom periodu mi se drugarica rastala sa muzem.I naisle smo slucajno na jednu zenu, Renata se zvala.Bila je slepa pa joj je verovatno neko culo bilo povecano.Uglavnom da ne duzim.Ostavila bih njen broj telefona +385 924125816 viber

    ОдговориИзбриши