Proročanstvo Baba Vange pred smrt: Šta će biti s nama?

Redakcije kijevske Radio Ukrajine emitovala je ekskluzivni razgovor sa Lubčenkom,  koji je 1994. bio na godišnjem odmoru u Bugarskoj. I posetio je legendarnu proročicu, koja je preminula dve godine kasnije... 

FOTO: YOUTUBE PRINTSCREEN

- Znao sam da je bolesna i zato nisam gajio velike nade da će doći do tog susreta. Jednostavno, mislio sam da me neće primiti... Ali nešto u meni gonilo me je ka njoj i rešio sam da čekam ako treba i do sudnjeg dana - ispričao je 2011. godine u ekskluzivnoj emisiji, kada je i obelodanio šta mu je Vanga rekla. - Ležala je na velikom krevetu, a mene je zapanjila njena krhkost. Bila je tako mršava i ispijena! Kod nje je bilo nestvarno tiho, jedino su muve zujale ispod plafona okrečenog u belo.

Lubčenko se trudio da zapamti pojedinosti i svaku izgovorenu reč. Kroz glavu mu je prošlo da u torbici ima kasetofon sa kog je u slobodno vreme slušao lekcije engleskog jezika pa je, ni sam ne znajući odakle mu hrabrost, upitao proročicu sme li da snima njihov razgovor . Dozvolila mu je, ali pod jednim uslovom:

- Moraš da mi obećaš da niko pre početka novog veka neće čuti ono što snimiš - rekla mu je uz osmeh, znajući da on neće prekršiti datu reč.

Snimak traje 42 minuta, a redovi što slede njegov su (delimični) prepis.

Vanga: Viđala sam u snu odavno umrle ljude koji su mi govorili šta će se događati s ljudima koje znam ili koje ću sresti. A onda mi se javio visoki stranac. Rekao mi je da će sutra početi rat i da moram govoriti ljudima ko će umreti a ko će preživeti i kako se smrt može izbeći.

Lubčenko: Je li taj stranac bio živ?

Vanga: Ne, mrtav, kao i ostali.

Lubčenko: Kako je izgledao?

Vanga: Kao velika senka.

Lubčenko: Možete li da kažete što će se dogoditi s nama?

Vanga: Rusija će biti u redu, ali što se tiče Bugarske i Makedonije - one neće... Žene u Rusiji rodiće decu koja će promeniti svet. Onda će se desiti čudo. Nauka će razlučiti šta je istina u starim knjigama, a šta nije. Posle će biti pronađen život u svemiru i ljudi će saznati kako je on došao na Zemlju. Veliki grad biće otkopan. Novi ljudi će doći s neba i mnoga čuda će se dogoditi. Ali morate čekati - ne smete požurivati stvari, to će se dogoditi u dalekoj budućnosti...

Lubčenko: A šta će se desiti u bližoj budućnosti?

Vanga: Zemlja će se okrenuti od Sunca. Led će sve okovati, a životinje će uginuti. Ljudi će se boriti za energiju, ali njihovi duhovi biće dovoljno jaki da zaustave borbu.

Lubčenko: Ali, Vango, da li to znači da će ljudi preživeti?

Vanga: Dobri ljudi će preživeti, a oni zli - oni će sigurno propasti. Mnogi ljudi će umreti. Ali posle toga, čovečanstvo čeka idila, zavladaće besmrtnost.

Lubčenko: Zlatno doba će doći na Zemlju?

Vanga: Ono već dolazi, ali ne može baš svako da ga vidi. Već za 21 godinu od danas više niko neće putovati po zemlji. Vozovi će leteti na sunčevim žicama, nafta će biti zaboravljena, zemlja će samo rađati i odmarati se. A za trideset ili četrdeset godina uslediće potop. Veliko telo će sleteti na Zemlju, a njegov udarac u vodu izazvaće ogromne talase. Talasi će oprati mnoge zemlje, a Sunce će nestati na tri godine. Sadašnje bolesti će nestati, ali pojaviće se nove. Biće povezane s mozgom zato što će svi piti iz mora i neće biti ostrva u moru. Posle će pronaći vodu u svemiru i ta voda biće zdrava. Broj stanovnika na našoj planeti neprestano će rasti i rasti. Indija će biti veća od Kine. Ali... ljudi će se osloboditi svojih tela.

Lubčenko: Ne razumem, šta znači da će se osloboditi od tela?

Vanga: Ljudi mogu da žive i bez tela. Njihova ličnost, njihova energija mogu da žive kao što sada na taj način žive mrtvi... Ali, to je daleka budućnost.

Lubčenko: Ima li Boga na svetu?

Vanga: Bog ne može da bude na svetu, jer je Bog u svetu.

Lubčenko: Postoje li raj i pakao?

Vanga: Nebo i pakao su dve različite strane života izvan tela. Ako je mrtva osoba potrebna živima - to je raj.

Lubčenko: Hoćete li pomagati ljudima i nakon vaše smrti?

Vanga nije odgovorila.

Zatim se na traci čuo zvuk isključivanja snimanje. Lubčenko se kune da to nije učinio on.

Kurir.rs


ŠTA NAS ČEKA

2023. Orbita Zemlje se neznatno menja

2025. Evropa je i dalje veoma slabo naseljena

2033. Polarni led se topi. Nivo okeana raste

2043. Procvat svetske ekonomije. Evropom vladaju muslimani

2046. Svi ljudski organi mogu da se „uzgajaju”. Zamena organa postaje jedna od najboljih metoda lečenja

2076. Besklasno društvo (komunizam)

2088. Nova bolest – starenje za nekoliko sekundi


2097. Brzo starenje pobeđeno
Share on Google Plus

Astro sajt: Info

INFOrmacije i saveti za ljude otvorenog duha.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

5 коментара:

  1. Po zanimanju sam advokat, to mi je bila zelja od detinjstva.Dok sam studirao upoznao sam jednu djevojku i zaljubio sam se na prvi pogled.Bila je nedodirljiva , nije obraćala pažnju ni na koga.Svi su trčali za njom a ona ih je sve ignorirala.Meni je pružila priliku, bilo je prvih mjesec dana lepo, počele su svadje...Ostavila me je.
    Patio san, plakao, propao sam....Od advokata, do ulicara.Financijski sam bio u nuli.Nista nije išlo.Onda sam upoznao Hanu, žena koja nije ni astrolog ni Gatara.VEC ZENA KOJA ZELI DA POMOGNE LJUDIMA KOJI SU STVARNO U NEVOLJI.NE PROSIPA PRAZNE PRICE, VEC CUTI I RADI.
    NIJE ZELELA NIKAD DA SE BAVI OVIM, ALI JA ZELIM DA JOJ SE ZAHVALIM I DA DAM NJEN BROJ.
    LJUDI, ZENA POMAZE SVIMA, SVAKI PROBLEM RESAVA
    PREKO VIBERA I VACAPA JE MOZETE KONTAKTIRATI
    +385 99 65 68902

    ОдговориИзбриши
  2. Po zanimanju sam advokat, to mi je bila zelja od detinjstva.Dok sam studirao upoznao sam jednu djevojku i zaljubio sam se na prvi pogled.Bila je nedodirljiva , nije obraćala pažnju ni na koga.Svi su trčali za njom a ona ih je sve ignorirala.Meni je pružila priliku, bilo je prvih mjesec dana lepo, počele su svadje...Ostavila me je.
    Patio san, plakao, propao sam....Od advokata, do ulicara.Financijski sam bio u nuli.Nista nije išlo.Onda sam upoznao Hanu, žena koja nije ni astrolog ni Gatara.VEC ZENA KOJA ZELI DA POMOGNE LJUDIMA KOJI SU STVARNO U NEVOLJI.NE PROSIPA PRAZNE PRICE, VEC CUTI I RADI.
    NIJE ZELELA NIKAD DA SE BAVI OVIM, ALI JA ZELIM DA JOJ SE ZAHVALIM I DA DAM NJEN BROJ.
    LJUDI, ZENA POMAZE SVIMA, SVAKI PROBLEM RESAVA
    PREKO VIBERA I VACAPA JE MOZETE KONTAKTIRATI
    +385 99 65 68902

    ОдговориИзбриши
  3. Po zanimanju sam advokat, to mi je bila zelja od detinjstva.Dok sam studirao upoznao sam jednu djevojku i zaljubio sam se na prvi pogled.Bila je nedodirljiva , nije obraćala pažnju ni na koga.Svi su trčali za njom a ona ih je sve ignorirala.Meni je pružila priliku, bilo je prvih mjesec dana lepo, počele su svadje...Ostavila me je.
    Patio san, plakao, propao sam....Od advokata, do ulicara.Financijski sam bio u nuli.Nista nije išlo.Onda sam upoznao Hanu, žena koja nije ni astrolog ni Gatara.VEC ZENA KOJA ZELI DA POMOGNE LJUDIMA KOJI SU STVARNO U NEVOLJI.NE PROSIPA PRAZNE PRICE, VEC CUTI I RADI.
    NIJE ZELELA NIKAD DA SE BAVI OVIM, ALI JA ZELIM DA JOJ SE ZAHVALIM I DA DAM NJEN BROJ.
    LJUDI, ZENA POMAZE SVIMA, SVAKI PROBLEM RESAVA
    PREKO VIBERA I VACAPA JE MOZETE KONTAKTIRATI
    +385 99 65 68902

    ОдговориИзбриши
  4. ZELIM DA SE ZAHVALIM ZENI DAMI I KRALJICI KOJA MI USPESNO VRATILA PORODICU SVE POHVALE ZA NJU..BILA SAM PREVARENA VISE PUTA EVO BROJA AKOM NEKOM TREBA POZOVITE JE +381611047085 VIBER

    ОдговориИзбриши
  5. Želim da se zahvalim gospođi koja mi je vratila muza porodicu posao sudski sporovi mi rešila sva svaki problem koji sam imao sve ona to rešila obratite joj se na Viber ili WhatsApp+385924125816

    ОдговориИзбриши