NEVEROVATNO: Nasmejana lica koja svakodnevno gazimo! Pogledajte kako izgleda uvećana slika trave!

Reći ćete da je prosto neverovatno... I mi smo! Jednostavno, čudesan je svet koji nas okružuje, što potvrđuje i nalog na Tviteru pod nazivom "mikroskopske slike”. Zaista je zanimljiv, jer nemate često priliku da vidite kako uveličane obične stvari izgledaju čudesno.


Tako na ovoj fotografiji možete videti kako izgleda trava kada se uveća pod mikroskopom.

Prepuna je “smajlija” i deluje kao da je vrlo vesela i raspoložena!!!


Čudesno, kao što već rekosmo...
Share on Google Plus

Astro sajt: Info

INFOrmacije i saveti za ljude otvorenog duha.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

16 коментара:

  1. ZELIM JAVNO DA SE POHVALIM ZENI DAMI I KRALJICI KOJA MI USPESNO RESILA SVE PORODICNE PROBLEME +381611047085 VIBER WCP

    ОдговориИзбриши
  2. ZELIM JAVNO DA SE POHVALIM ZENI DAMI I KRALJICI KOJA MI USPESNO RESILA SVE PORODICNE PROBLEME +381611047085 VIBER WCP

    ОдговориИзбриши
  3. ZELIM JAVNO DA SE POHVALIM ZENI DAMI I KRALJICI KOJA MI USPESNO RESILA SVE PORODICNE PROBLEME +381611047085 VIBER WCP

    ОдговориИзбриши
  4. Maki05. октобар 2019. 10:26
    Zelim da se zahvalim zeni dami i kraljici koja mi uspesno vratila porodicu evo broja sada sam veoma srecna i zadovoljna zena obrat te joj se ja sam joj veciti duznik vratila mi volju za zivot...evo broja +381611031296 vibe

    ОдговориИзбриши
  5. Slucajno sam usla u ovaj sajt i citam komentare.Pre par godina sam bila u jakoj depresiji, i niko mi nije mogao pomoci.U tom periodu mi se drugarica rastala sa muzem.I naisle smo slucajno na jednu zenu, Renata se zvala.Bila je slepa pa joj je verovatno neko culo bilo povecano.Uglavnom da ne duzim.Ostavila bih njen broj telefona +385 92 38 1 38 30 viber

    ОдговориИзбриши
  6. Izmedju sna i jave, izmedju istine i lazi.Takav je moj zivot bio.nisam mogla da se vrtim u normalu.I komsinica mi je preporucila Renatu. Ne bih pricala ovde o mom slucaju ali bih podelila sa vama da je zena mocna i ima neku povezanost sa kosmosom.Sve sto vam je nepomnjivo i nepopravljivo ona sve resava.
    Pa bih i ja vama preporucila nju
    Njen broj je +385 92 38 138 30 vibe

    ОдговориИзбриши
  7. Zahvaljujem se poštovanom Monahu Fotiji iz Kruševac jer mi je pomogao da ponovo ugledam sunce, i da se radujem i smejem i imam snove u budućnost !Bio sam.pod uticajem Crne Vlaške, Magije!Ja sam danas srećan i uspešan čovek. HVALA,je malo reči, čovek je stvarno Svetac!Svi koji imaju slične probleme,i loše im ide u životu samo nek pozovu broj Vebera, ili Wacp:+381611031294.Hvala još jednom njemu i dragom Bogu.

    ОдговориИзбриши
  8. Renata je zena koja je mnogo uspesna,zivi skromnim zivotom ali sa svojim sposobnostima mogla bi i bolje
    Ne zeli da se oglasava niti da se siri prica o njoj
    Ali ja zelim da joj pomognem kao sto je ona meni
    Ima 60 godina, rodjena je polu mrtva ali ko zna zasto je to dobro
    Sada ima dar koji bi svako pozeleo da ima
    Svaki problem koji je neresiv ona resi .
    Nisam verovala , kao ni vi mozda dok citate ovo
    Ali samo treba da se uverite
    Imala sam tezak zivot , ali to sad nije ni bitno
    Samo zelim da kazem i da se na ovaj nacin obratim svima
    Ljudi, stvarni je uspesno
    Mozete doci do nje i licno ali evo vam kontakt preko vibera i vacapa
    +385923813830

    ОдговориИзбриши
  9. Zelim da se zahvalim zeni dami i kraljici koja mi uspesno vratila porodicu evo broja sad sam veoma srecna i zadovoljna zena vratila mi volju za zivot evo broja viber wcp poziv +381616418057

    ОдговориИзбриши
  10. Анониман10. мај 2020. 20:11

    Ovim putem bih zeleo da se zahvalim gospodji marini jel mi pomogla da vratim porodicu de sam bijo na dnu ludila nisam znao sta cu i gdecu dok nisam nju naso isprico sam joj sve i ona mi pomogla i vratila moju porodicu ljudi za ovu zenu je malo reci hvala obratite joj se ona ce vam pomoci bilo koji problem ostavicu njen broj kontak wcp viber i poziv +381616585342

    ОдговориИзбриши
  11. Zelim da se zahvalim zeni dami i kraljici koja mi uspesno vratila porodicu evo broja sada sam veoma srecna i zadovoljna zena obrat te joj se ja sam joj veciti duznik vratila mi volju za zivot...evo broja +381616418057viber wcp i poziv

    ОдговориИзбриши
  12. ZELIM DA SE ZAHVALIM ZENI DAMI I KRALJICI KOJA MI POMOGLA DA RESIM PROBLEM SA PORODICOM IMALI SMO CRNU MAGIJU MA HAOS OD BRAKA SVAKO NA SVOJU STRANU JE ISAO..I KUMA NAM PREPRUCILA GOSPODJU RENATU AKOM JE VAMA POTREBNA IKAKVA POMOC POZOVITE JE NECETE SE POKAJATI...+385/923813830 VIBER WCP

    ОдговориИзбриши
  13. ZELIM DA SE ZAHVALIM ZENI DAMI I KRALJICI KOJA MI POMOGLA DA RESIM PROBLEM SA PORODICOM IMALI SMO CRNU MAGIJU MA HAOS OD BRAKA SVAKO NA SVOJU STRANU JE ISAO..I KUMA NAM PREPRUCILA GOSPODJU RENATU AKOM JE VAMA POTREBNA IKAKVA POMOC POZOVITE JE NECETE SE POKAJATI...+385/923813830 VIBER WCP

    ОдговориИзбриши
  14. ZELIM DA SE ZAHVALIM ZENI DAMI I KRALJICI KOJA MI POMOGLA DA RESIM PROBLEM SA PORODICOM IMALI SMO CRNU MAGIJU MA HAOS OD BRAKA SVAKO NA SVOJU STRANU JE ISAO..I KUMA NAM PREPRUCILA GOSPODJU RENATU AKOM JE VAMA POTREBNA IKAKVA POMOC POZOVITE JE NECETE SE POKAJATI...+385/923813830 VIBER WCP

    ОдговориИзбриши
  15. Zahvalna sam gospodji almini jer mi pomogla da ponovo zivim i da sam srecna sa svojom porodicom i decom evo broja viber wcp +381611567923

    ОдговориИзбриши
  16. Zelim ovim putem da se zahvalim jednoj Gospodji koj mi je pmogla da resim svoje ljubavne probleme i sudske...Vraca voljene osobe,resava svaki moguci poblem
    Mozete je kontaktirati putem vibera ili whatsappa +385924125816

    ОдговориИзбриши