Horoskopski znak sa kojim je najteže ostvariti vezu

Jasno je da stvari nije zahvalno, a često ni poželjno, generalizovati. Ipak, kada se sve astrološke značajke saberu i oduzmu, ispostavlja se da je horoskopski znak koji odgovara gornjem naslovu - OVAN!

Pixabay
Očekuju poštovanje i posvećenost, a ne podnose ni najmanju kritiku na svoj račun. Iako je apsolutno harizmatičan i poseban, ovaj horoskopski znak se smatra jednim od najkomplikovanijih horoskopskih znakova koji teško ostvaruje kvalitetne veze.

Razlog je njegova narcisoidnost, potreba da budu prvi i najbolji, ali i prevelika kontrola, koju isprva neće pokazati partneru.

Tek kada se dovoljno oslobodi i u potpunosti vas osvoji, Ovan će pokazati svoje pravo lice sa stavom prihvati ili idi dalje od mene.

Pripadnici ovog znaka od partnera očekuju ogromno poštovanje, a kritike ne podnose i ne dozvoljavaju, zbog čega često nastaju konfliktne situacije u vezi.

Ipak, kada su zaljubljeni, Ovnovi su jedni od najodanjih partneri koji se u potpunosti posvećuju svom izrabraniku.

Pružaju mu svu ljubav i podršku, ali samo ako partner ispuni sve gore navedeno.

luftika
Share on Google Plus

Astro sajt: Info

INFOrmacije i saveti za ljude otvorenog duha.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

1 коментара:

  1. Анониман4. јун 2019. 10:05

    Ja sam imao problem oko ulazka u vezu nikako nisam mogao da pronađem svoju srodnu dušu jednostavno svaka djevojka koju sam želijo ona mi nije davala priliku da budem sa njom. Potražijo sam pomoć od čovjeka kojeg mi je preporučijo jedan prijatelj i on mi je rekao da imam crnu magiju koja me blokira i da je potrebno da očisti kako bi mogao da uđem u vezu i ostvarim porodicu. Nisam puno razmišljo nazvo sam i pomogao mi je ovom prilikom bi želijo da mu zahvalim i da ga i vama preporučim. Njegov broj je +385/98-953-6066 javlja se i na viber ako ste iz inostranstva radi i na daljinu uz pomoć vaše fotografije.

    ОдговориИзбриши