Da li je astrolog Zlatko Zlatković predosetio svoju smrt

Kako smo već objavili na našoj strani, poznati astrolog Zlatko Zlatković (54) poginuo je u saobraćajnoj nesreći, dok se u Srbiju vraćao iz Beča. Sa njim u automobilu su bili i njegov sin Vukašin (20), koji je povređen i nalazi se u bolnici u Mađarskoj, i ćerka Katarina (25), koja, na sreću, nema povrede.

Foto: YouTube printskrin

 

 - Tata je predosetio smrt. Poslednjih godinu dana me je spremao za situaciju ako se njemu nešto desi. Pre dve nedelje mi je rekao gde želi da bude sahranjen - rekao je za “Blic” Miloš Zlatković, Zlatkov sin.

Najstariji sin Miloš kaže da nije želeo da priča sa ocem na temu njegove smrti.

- Govorio mi je da sam ja njegov najstariji sin, da moram da budem jak, da brinem o porodici, da sve organizujem. Nisam hteo da ga slušam. On je bio mlad, nije mu bilo vreme da umre, ali sada sam siguran da je predosećao da će se ovo desiti - rekao je za "Blic" Miloš.

Zlatković se astrologijom bavio 35 godina. Jedan je od osnivača Udruženja Astrologa Jugoslavije. Autor je kultne i veoma popularne emisije o astrologiji “Astro prsten”.

Bio je zvanični prvak Jugoslavije u astrologiji 1997. i jedini je astrolog koji je redovno održavao konferencije za štampu i otvoreno upozoravao na buduće događaje.
Share on Google Plus

Astro sajt: Info

INFOrmacije i saveti za ljude otvorenog duha.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 коментара:

Постави коментар