Čudo se desilo: Majka i sin umrli na porođaju, pa oživeli

Kada su je doveli u porodilište, srce Trejsi Hermanfoster je prestalo da kuca zbog infarkta. I dečak koji je u međuvremenu rođen bio je mrtav. A onda se desilo čudo... 

Majk Hermanstorfer, Trejsin suprug, nazvao je ovaj trenutak u kojem su se njegova žena i novorođeno dete 2009. godine vratili u život, božićnim čudom.

Srce njegove supruge Trejsi prestalo je da kuca samo nekoliko trenutaka nakon što su je na Badnje veče 2009. godine doveli u porodilište u Kolorado Springsu. Doživela je srčani udar. Lekari su hitnim carskim rezom pokušali da spasu bebin život. Međutim, ubrzo su Majku saopštili još jednu tužnu vest - i njegov sin izgubio je bitku za život.

Uplakan, uzeo je u ruke svog malenog sina, a onda osetio da se dečak pomera. U isto vreme i njegova tada 33 godine stara supruga ponovno je počela da diše.
- Gubio sam tlo pod nogama. Sve što sam imao uzeli su mi, a onda mi je odjednom sve bilo vraćeno. Bila je to Božja ruka - priča je Majk.

Doktori nisu znali da objasne šta se dogodilo i kako su se mama i beba oporavi.

- Bila je mrtva. Srce joj nije kucalo, nije disala. Bila je siva i nije davala znakove života - objasnila je doktor Stefani Martin.

- Trejsi i ja smo vernici i samo je jedno objašnjenje što su i ona i beba tu, to je potpuno čudo - rekao je Majk.

Kada su se lekari odlučili za carski rez, nisu koristili anestetik jer su verovali da je umrla. Nakon zahvata, deo medicinskog tima odlučio je da nastavi da oživljava Trejsi, dok su drugi lekari počeli da masiraju bebu.

- Dali su mi ga u ruke, bio je potpuno beživotan - prisećao se Mike nekoliko dana kasnije.
- Ali onda mu je život počeo na mojim rukama. To je osećaj kao nijedan drugi -  rekao je srećni otac.

Trejsi, čije srce nije kucalo pune četiri minute, ničega se ne seća. Odlučili su da sinu sve ispričaju o traumatičnom porođaju kada bude dovoljno star da razumie celu situaciju.

- Reći ću mu sve. Kako je teško došao na ovaj svet i da je moja beba čudo - rekla je Trejsi.

Majku i Trejsi beba Koltin treći sin, a kući je iz bolnice otišao starijoj braći Kajenu i Ostinu.
Share on Google Plus

Astro sajt: Info

INFOrmacije i saveti za ljude otvorenog duha.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 коментара:

Постави коментар