Astro: Oktobarske seksi igre

Oktobar će biti sve samo ne dosadan! Sa smelim Mesecom u Vagi, retrogradnim Merkurom u Škorpiji i pomračenjem u Ovnu, očekuje nas svašta na ljubavnom planu. Zapravo, jesen neće doneti smirivanje, koje obično biva nakon leta. Naprotiv, biće burno sve do proleća.

Ovan

Tokom oktobra je posebno dobro vreme da radite na verbalnom izražavanju onoga što želite. Najbolje je da igrate igricu u kojoj ćete na papirićima napisati svoje najveće seksualne fantazije, zatim ih ubaciti u šešir i izvlačiti. Naravno, fantazija mora da se realizuje.

Bik

Vreme je da posmatrate svoje telo malo drugačije. Ako ste uvek želeli nešto od čega vas je bilo sramota u krevetu, vreme je da razmislite o tome. Ako npr. pljeskanje nije vaš fazon, razmislite o striptizu u brusu i gaćicama.

Blizanci

Od 4. oktobra stvari postaju napetije. Oktobar od vas traži da se opustite i izrazite svoju seksualnost na nove i kreativne načine. Nosite sve što vas čini da se osećate živom i atraktivnom. Sve, sve ali nemojte biti obični. Ovo je savršen period da uvedete malo drame u sobu, možda igranje uloga?

Rak

Dobre seksualne igračke su vaš ključ za seksualni život ovog oktobra. Poznavanje sopstvenog tela je dobar deo toga, ali morate znati i u glavi šta vas uzbuđuje. Čitajte erotske romane kako biste bolje upoznali samu sebe.

Lav

Imate malo više samopouzdanja nego inače, zbog čega treba da preuzmete inicijativu u seksualnom životu. Ako nešto želite, recite! Pokažite svom dragom koliko je vaša seksualnost izvanredna i posebna. Izrazite sebe, ovo je vaš mesec!

Devica

Okruženje će činiti da se osećate seksi. Da li se ovih dana osećate atraktivno? Da li je vaša soba puna aromatičnih sveća, igračkica? Nastavite da poklanjate pažnju ovakvim senzualnim sitnicama u svom domu i videćete šta ćete privući. Sredinom oktobra bićete zahvalni sebi što ste se pripremili.

Vaga

Eksperimentišite! Možda ćete se izblamirati, ali ćete se na kraju svega osećati veoma dobro. Razmišljajte ovako: priroda nije napravila samo jednu vrstu cveta, već milione. Zašto bi seksualni život bio drugačiji? Opustite se, postoji milion načina da kažete da, ne odbijajte zanimljiva iskustva koja će vam se tokom oktobra nuditi.

Škorpija

Što ste iskreniji u svojim namerama, to će stvari ispasti bolje. Učite kako da budete nežniji i ranjiviji u ljubavi više neko ikad pre. U isto vreme, morate zadržati granice. Šta očekujete od partnera? Ovo je važno pitanje, jer ako ne znate odgovor na njega kako očekujete da vas on zadovolji?

Strelac

Boginja ljubavi, Venera ulazi u vaš znak od 7. oktobra do 5. novembra. U antičko doba, govorilo se da kada je Venera visoko na nebu ljudi su vodili ljubav po poljima. Boginja nema srama, divlja je i slobodna – baš kako što biste i vi trebali da budete u oktobru. Pun mesec 18. oktobra garantuje odličnu zabavu za vas!

Jarac

Čini se da ćete dobiti priliku da istražite različite vrste veze ovog meseca. Dozvolite sebi da budete manje konvencionalni u pogledu toga kako vidite odnose između muškarca i žene. Izađite iz kalupa, proširite svoja iskustva i pokušajte da shvatite da postoje neke vrste veze koje uopšte nisu loše, štaviše dozvolile bi vam da više eksperimentišete.

Vodolija

Fantaziranje je veoma zdravo, sve dok ste svesni čega se te fantazije tiču. Postoji neka duboko usađena želja u vama, a oktobar će vam dozvoliti da je ostvarite. Samo pazite da ne upadnete u situaciju iz koje ćete morati da pobegnete pre ili kasnije.

Ribe

Ako osećate potrebu da nekoga silno volite poslednjih dana, znajte da to nije slučajno. Univerzum vas snadbeva s previše apetita koji je teško zadovoljiti. Sredinom meseca osetićete nalet energije koju morate paziti da umesto na loše stvari iskoristite na mnogo zabavnije aktivnosti. Neka strastvene igre počnu!
Izvor: Super žena
Share on Google Plus

Astro sajt: Info

INFOrmacije i saveti za ljude otvorenog duha.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

1 коментара:

  1. ~ Jezero ispunjeno ognjem i ključalim sumporom ~
    ---------------------------------------------------------------
    ~ Svi su neprijatelji ~
    --------------------------
    ~ Svom neprijatelju upućujem poruku nadajući se da će se moj neprijatelj dovoljno najesti,napojiti i da će mi se moj neprijatelj mnogo izrugati i ismejati ~ U mojoj glavi jeste guba i velika zatupljenost ~ Oduvek sam želeo i voleo da imam mnogo žena,da spavam sa mnogo žena,kad ono sve mi se dešava kontra,samo sa jednom ženom predivnom sam bio koja ni onda nije mogla da me voli,a danas još manje,a posle nje ni sa jednom nisam bio ~ Bez obzira na sve,za mene ona jeste i dan danas jedna predivna dama ~ Mnogo me jeste sramota,a još veća sramota pada na mene,jer već dvanaest godina postim što se tiče žena,ne svojom voljom,a tako bih voleo da više ne postim što se tiče žena,iako znam da više neću biti ni sa jednom ženom do kraja svog života,a tek mi je 37 godina ~ Ja vas volim takve kakvi ste,meni ste predivni ~ Malo sam se zasitio da imam sex sa ženama na duhovan način ~ Možda kad više ne bi bio u telesnim delima razapet sa Hristom,ako hoće neka se malo pozabavi sa ovim mojim teškim stanjem Bog,koji jeste blag i milostiv prema mojem neprijatelju,a prema meni potpuno ravnodušan i nemilosrdan ~ Možda onda bi bio slobodan da imam sa ženama i na telesan način sex,iako pisajući sve ovo to isto i ne želim,tako da ostajem telesno osakaćen do kraja života,samo da proverim koliko me voli Bog koji jeste okrutan prema meni čitavih 37 godina,a verujem da će tako biti do kraja života,a onda polako ulazim u jezero ispunjeno ognjem i ključalim sumporom,a jednim delom već jesam tamo ~ Zaključuje se da svima nama jeste dovoljno blag,milostiv i dobar Bog ~ U ime Hristovo voleo bi da J.M i nas ostale više ne lažu da je J.M bolestan kad verujem i znam da je J.M spasao i iscelio Hristos koji je u sred J.M kao što Hristos jeste u sred svakog deteta Božijeg ~ Svima želim puno blagoslova Božijih,a ovaj put ljubim,volim i pozdravljam samo svog neprijatelja ~ U potpisu : bez ljubavi,nevoljan i uništen ~

    ОдговориИзбриши