Jupiterov ritual za novac

U pitanju je ritual koji mora početi u četvrtak u času kojim vlada jupiter. Potrebna vam je zelena svećica i bela svećica. Prva predstavlja novac, dok bela svećica predstavlja vas...


Svećice prvo namažite sa uljem, misleći pri tome na svoje želje u vezi novca. Postavite svećice na sto, razmak između svećice mora biti 8cm, zatim izgovorite sledeće:

Novac, novac, dolazi meni,
U izobilju, tri puta tri,
Mogu se ja obogatiti na najbolje načine,
Neškodeći nikome na tom putu,
Ovo ja prihvatam, tako mora biti,
Donesi mi novac, tri puta tri.

Ovaj ritual mora početi u četvrtak u času kojim vlada jupiter. Ponavljajte ovu čaroliju 8 dana. Svakog dana pomerajte belu svećicu za jedan cm zelenoj svećici. Kada se svećice dodirnu, vaš ritual je završen. Kada radite ritual, morate pratiti planetarne sate i ovaj ritual raditi u Jupiterov sat, jer jupiter privlači novac, a sam ritual će biti snažniji.


(astrofon21)
Share on Google Plus

Astro sajt: Info

INFOrmacije i saveti za ljude otvorenog duha.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 коментара:

Постави коментар