Kontroverzna teorija: Šta nas čeka posle smrti?.

Ili se ponovno rodite i sve kreće ispočetka. Ili vaš duh napusti telo i malo luta uokolo pre nego se skrasi? Ali teorije ovog čoveka su mnogo radikalnije!

"Problem s klasičnom naukom je što ne razmatra zaista tajanstvene stvari koje ljudi doživljavaju iz dana u dan, godinu za godinom. Stvari kao 'deja vu' ili kliničku smrt", izjavio je pisac Anthony Peake.


 


On snove tumači kao predviđanje stvari koje nas očekuju, jer mnogi ljudi sanjaju uvijek iste - nepoznate, ali poznate lokacije i događaje koje mogu predvidjeti. Poznati su jer su nam se već dogodili. Isto kao 'deja vu'.

"... Svaki ćemo put imati druge odluke, reći ćemo drukčije stvari i otići u drukčijim smjerovima. Svaki se taj događaj zaista dogodio u stvarnosti, samo smo odlučili odabrati baš ovaj put, a ne one druge. Čak je i Stephen Hawking nedavno iznio teoriju koja je jako slična ovoj, a on je jedan od najpoznatijih fizičara", dodao je Peake.

Peakove teorije su kontroverzne i velik broj ljudi ga naziva šarlatanom, ali i vojska obožavatelja željno iščekuje svaku njegovu novu knjigu.

"Većina moje teorije smatra optimističnima jer, ako proživljavate život uvijek iznova, kao u filmu 'Beskrajni dan', možete proživjeti savršen dan i savršen život. Nije li predivna ideja da možete ispraviti sve dosadašnje pogreške ili završiti sa svim onim curama s kojima niste?".

Ono što većinu skeptičnih čitatelja muči je priznanje da je astralnu projekciju, doživljaj napuštanja tijela i lebdenje u višim sferama, kako kaže, i sam doživio. Sa strojem koji su osmislili njegovi prijatelji znanstvenici.

"Ja iskreno nisam vjerovao da će taj stroj raditi jer te se stvari meni ne događaju. Ja o njima više pišem no što mi se događaju. Zaista sam vidio astralni planet. Vidio sam svojim očima kako lebdim iznad planeta i gledam njegovu površinu kao ploču s plavim svjetlima", kazao je pisac.
(4dportal)
Share on Google Plus

Astro sajt: Info

INFOrmacije i saveti za ljude otvorenog duha.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 коментара:

Постави коментар