Ne šaljite prostačke SMS poruke za Božić

Lascivne, grube i bezobrazne praznične SMS poruke narušavaju ozbiljnost i pravu lepotu praznika i u iza njih je mnogo više novokomponovanih nego istinskih vernika.

Pixabay

"Neka Gospod sa nabesa kupi tebi 'mercedesa', a po želji dobrog Hrista neka bude dizel 300, jer 'mečka' je uvek modi, mir Božji Hristos se rodi!", jedna je od neprimerenih SMS poruka koja se već godinama šalje i prima za Božić.

Mobilni telefon je zamenio stare dobre čestitke. Vernici tako mogu dobiti i poruku seksualne konotacije: "Večeras je Badnje veče, fina atmosfera uz piće i sveće, mirno je veče ne dolaze gosti, traži od žene ribu, večeras se posti".

Ovo su samo neke u moru besmislenih i šaljivih SMS poruka koje možete da očekujete za predstojeće božićne praznike. Naravno, ima i onih koje dolikuju ovom velikom hrišćanskom prazniku: "Dobro jutro s milim Bogom, anđeo je jutros s tobom. Božićno ti jutro sretno, sve neka je berićetno! Božja ruka nek te vodi, srećan Božić, Hristos se rodi!".

A ima i poruka koje idu u paketu: "Tvoja leva noga je Božić, a desna Nova godina, svratiću između praznika!".

U vreme praznika, ipak prednjače poruke koje nemaju veze sa Isusom Hristom, Božićem i hrišćanskom verom već su okrenute ovozemaljskim radostima.

Jedna od najlascivnijih i najbezobraznijih koja ovih dana kruži mobilnim telefonima u Srbiji, svakako je: " Kukuriče stari pet’o: Ja bi tebi koko met’o. Iju pevče, koka reče, pa zar na Badnje veče? Sad mi se mnogo ka.a, naguzi se koko stara. Jeb.ću te baš na veče Badnje, makar mi bilo zadnje. Dragi pevče samo bodi, mir Božji Hristos se rodi!".

Uz seriju takozvanih seksualnih poruka, brojne su i hedosnističke, pa i gurmanske: "Dok se mučiš s posnim oslićem, nešto lepo mirišeš nosićem, to u rerni prasence se peče, dobri dome srećno Badnje veče!".

Ovakvi SMS-ovi, makoliko bili grubi, ipak narušavaju sterilnost praznika u kojima je mnogo više novokomponovanih nego istinskih vernika i u kojima je mnogo više glumnjene nego istinske posvećenosti veri i duhovnosti.

Ipak, nije sve tako jednostavno i spontano. Božićne i novogodišnje poruke rade se strategijski, smišljaju se danima, a mogu se podeliti u više kategorija: ozbiljne, šaljive, seksualne, epske,sportske, rodoljubive, navijačke, političke, hedonističke, proročke, piše NIN.

Ovo, s jedne strane, govori o da smo veoma kreativan narod i da nam je mobilna tehnologija pomogla da razvijemo našu inventivnost, a s druge, da je u našem narodu veoma razvijena potreba ne samo da se stvaraju nego i ruše mitovi, da se ruši uštogljenost i beži od svake discipline i nedodirljivosti. Tako SMS poruke unose bizarnost u visokodefinisane praznike kakvi su Nova godina i Božić.

S obzirom na to da nas ove godine očekuju izbori, evo jedne prave političke poruke u tom duhu, koja se može iskoristiti za proslavu "srpske" odnosno pravoslavne nove godine: "Da već danas bude bolje, daj nam Bože malo volje. Daj nam zdravlja, sreće, para, nek je Nova bolja nego stara. Sad punu digni čašu i dočekaj Srpsku našu. Za Srbiju, za sve nas, 50% + tvoj glas!!!"

Procenjuje se da tokom novogodišnjih i božićnih praznika građanin Srbije pošalje između 30 u 40 SMS poruka.

Evidento je da nam ne fali stihoklepaca, i ova svojevrsna top-lista najčešćih i najnebuloznijih poruka ne bi mogla da prođe i bez ove, šovinističke i netolerantne prema drugim religijama: "Nek četnici Božić slave da okupe Srbe prave, nek kokarda večno sija, nek nam živi Srbadija! Tri Božićna ne dam dana za stotinu Ramazana. Ostao sam onaj isti, pozdravlja te Srbin čisti!".

Uz ove skaredne, subverzivne, bezbožne, lascivne, mnogo je naravno i onih konvencionalnih i, priznajmo, dosadnih: "Mnogo sreće i lepih snova nek ti donese godina nova, a bol i tugu što vreme stvara nek ti odnese godina stara... SREĆNA NOVA GODINA!", ili: "Nek ti od Božićnog dana sve krene na bolje, da imaš za sve snage i volje, da ljubav ti bude kao najlepši san, želim ti sve najlepše za Božićni dan, Hristos se rodi!“.
(MONDO)
Share on Google Plus

Astro sajt: Info

INFOrmacije i saveti za ljude otvorenog duha.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

1 коментара:

  1. Po zanimanju sam advokat, to mi je bila zelja od detinjstva.Dok sam studirao upoznao sam jednu djevojku i zaljubio sam se na prvi pogled.Bila je nedodirljiva , nije obraćala pažnju ni na koga.Svi su trčali za njom a ona ih je sve ignorirala.Meni je pružila priliku, bilo je prvih mjesec dana lepo, počele su svadje...Ostavila me je.
    Patio san, plakao, propao sam....Od advokata, do ulicara.Financijski sam bio u nuli.Nista nije išlo.Onda sam upoznao Hanu, žena koja nije ni astrolog ni Gatara.VEC ZENA KOJA ZELI DA POMOGNE LJUDIMA KOJI SU STVARNO U NEVOLJI.NE PROSIPA PRAZNE PRICE, VEC CUTI I RADI.
    NIJE ZELELA NIKAD DA SE BAVI OVIM, ALI JA ZELIM DA JOJ SE ZAHVALIM I DA DAM NJEN BROJ.
    LJUDI, ZENA POMAZE SVIMA, SVAKI PROBLEM RESAVA
    PREKO VIBERA I VACAPA JE MOZETE KONTAKTIRATI
    +385 99 65 68902

    ОдговориИзбриши